Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zibby_Bella schreef:hoezo verslavendBy the way: IK KRIJG EEN BLACKBERRY BOLD 9700!!!!!
Lekker bokken, terwijl ik zit te wachten tot de rijles van dochterlief klaar is....
Pareltje2 schreef:Natasha, wat een leuk topic! Je ziet er samen met Cos heel ontspannen uit! En leuk, alle kids achter elkaar even op Cos, wat een knapperd is hij, dat hij dat allemaal rustig oppakt! Het viel me wel op, dat Liam nogal in een stoelzit terecht komt, misschien doordat het zadel iets te groot is voor hem of de beugels net te kort? Maar zo te zien hebben jullie erg veel lol gehad, heerlijk!
nathalie2302 schreef:Pareltje2 schreef:Natasha, wat een leuk topic! Je ziet er samen met Cos heel ontspannen uit! En leuk, alle kids achter elkaar even op Cos, wat een knapperd is hij, dat hij dat allemaal rustig oppakt! Het viel me wel op, dat Liam nogal in een stoelzit terecht komt, misschien doordat het zadel iets te groot is voor hem of de beugels net te kort? Maar zo te zien hebben jullie erg veel lol gehad, heerlijk!
foei toch!
Hoe lang heb jij Lianne nu op het gras staan Pareltje? Wilde Lianne voornamelijk galopperen of je vriendin?