Heerlijke foto´s allemaal.. hierbij een foto van onze Hakon, wie ondertussen alweer 4 is! Het rijden pakken we nu langzaam een beetje op, maar hij is erg braaf Op de een of andere manier draait het upload programma de foto, excuses!
Willeke92
Geplaatst: 07-06-15 16:08
jes_sam; Ja wat gaat dat hard hè!! Mijn Htje is deze maand ook al weer 4 geworden!! Vergeleken bij Hakon is Heinar echt een bleekscheet haha!!
Die buiging ja! . Die heb ik aan mijn 2 fjordies ook geleerd. 1 gaat prima, de ander heeft ontdekt dat het altijd aan het eind van de les is. Dus als ze geen zin heeft, begint ze alvast te buigen . Als in: KLAAR!
Jetteke4
Geplaatst: 08-06-15 14:45
Fabster schreef:
Dus als ze geen zin heeft, begint ze alvast te buigen . Als in: KLAAR!
@Marcella: ben jij zo klein of is je fjord zo gigantisch groot? Prachtige foto's wel! Maar viel me op dat de schoft van je fjord hoger kwam dan je hoofd dus vraag me af hoe groot hij dan wel niet is
@BimAsSpi : Jaa, die tijd gaat echt ongelooflijk snel! Hij is nu alweer 2.5 jaar bij ons, onvoorstelbaar! Mooie foto's van die buiging! En hij lijkt inderdaad een reus op die foto haha!
PreHungaro
Geplaatst: 12-06-15 11:28
Mooi roze is niet lelijk
En gisteren voor het eerst met onze nieuwe weidegenoot Ronny buiten gereden
lovelyfjord
Geplaatst: 13-06-15 23:45
Wat een geweldig leuke fjordjes zie ik langskomen Ik heb hier al een keer iets geplaats maar ik wil mn knappe mannetje toch weer even laten zien
ooh bel ging er vandoor toen ik vond dat ze voorbij een tractor moest gaan waar ze al maanden voorbij gaat. En gelukkig alleen maar fietsers in de buurt. Dus twee handen aan een teugel en proberen haar zo snel mogelijk weer stil staand te krijgen. Gelukkig goed afgelopen, maar het was niet zoals het normaal hoort te gaan. Dus vandaar dat ik vind dat het mis ging