storing fjorden wereld?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kristelhans

Re: storing fjorden wereld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:29

Hihi..klein kind..groot klein kind..Beer is nogal groooot! ;) (zie profiel)

Lovemischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:57

Poes heeft een middenvoetsbeentje achtig iets gebroken. Hij is nu aan de pijnstilling en antibiotica. Wordt lastig, 2x per dag medicijnen toedienen, maar we gaan ons best doen!

Fatoush doet het goed zonder Metacam. Moest wel lachen, ze kwamen vorige week van het fonds te schatten, voor de verzekering. Boer waar ik altijd werkte zit daar ook bij. Dus ik had hem gebeld dat ze Fatoush niet op mochten jagen om te beoordelen. En dus ook de anderen niet i.v.m. meerennen. Ze waren komen te keuren en toen kwam de hele kudde er aan stormen en Fatoush en Apollo gaven nog even een mooie show weg, dus ze hadden erg de twijfels over Fatoush zijn kreupel zijn, haha. Hij voelt zich een stuk beter, dat weet ik zekere, vanmorgen ging hij in rengalop, al bokkend door de wei. Ik heb hem maanden niet echt zien galoperen, heerlijk!

Hopen dat het meevalt met Ché Annette, vreselijk, wat heb je ook een pech.

Hopen dat Karev gauw van de kriebels af is Tamara!

Vanmorgen bij Guusje en Gjendra geweest, het gaat goed. Ze komen direct naar je toe, zo lief. Even een broodje gegeven. De deelnemers knuffelen Gjendra ook, dus die komt niks te kort. Mooi hengstveulen hebben Jan en José er bij in de wei staan :9 , een Manus, mooi dier, stevige hals, echt mijn type!

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 23:25

Wat goed dat Fatoush zich zo lekker voelt joh :D En kan je bij jouw dierenarts geen easypil krijgen? Dat verkochten wij, is een soort gelei en dat kan je om een pil heen doen, dan eten ze 'm achter elkaar op. 1 sachet kan je voor 10 pillen gebruiken, even uit mijn hoofd kostte het 1,95, dus voor de kosten hoef je het niet te laten

Lovemischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 23:28

Verafjord schreef:
Wat goed dat Fatoush zich zo lekker voelt joh :D En kan je bij jouw dierenarts geen easypil krijgen? Dat verkochten wij, is een soort gelei en dat kan je om een pil heen doen, dan eten ze 'm achter elkaar op. 1 sachet kan je voor 10 pillen gebruiken, even uit mijn hoofd kostte het 1,95, dus voor de kosten hoef je het niet te laten

Poes is op zich een makkelijke eter, ik probeer het morgen in wat blikvoer en anders kan ik at wel eens vragen bij mijn d.a. Nooit van gehoord joh, handig likt me dat. Maupie is moeilijk met pillen, daar zou het wel iets voor zijn.

Toch maar even wat foto's van mijn kant van het afspenen van Guusje. Ze had zich even goed smerig gemaakt zeg. Toen ze in de wei stond met 6 andere veulens vroeg ik aan de deelnemers of ze Guusje wel herkende. Ja hoor, de vieste was Guusje zeiden ze. Haha.

Guusje vond het eerst maar spannend, zo zonder mama
Afbeelding

De wei verkennen met Gjendra in haar kielzog
Afbeelding

Wat lijkt ze hier op Marloes, zelfde hoofd...... <3
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Lovemischa op 08-11-10 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 23:32

ja de kat van mijn schoonmoeder is ook zo lastig en die moest laatst ook pillen, maar haar da had de easypil niet, heb ik maar een sachet naar haar opgestuurd en toen belde ze me later dat de kat het at alsof het snoepjes waren ;)

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 23:47

Yoline schreef:
MyQuincy schreef:
@ Reinou:
Misschien dat je toch richting verplichte bijdrage zal moeten. Op het haflingerforum bleek dit ook niet meer anders te kunnen. Zij doen de leden/betalings admi met zijn 2en en gaat best aardig.
Met name omdat het grootste deel van de leden elk jaar in november moet betalen. In het betalingskenmerk kom je dan op : maand - forumnaam.
Het lijkt best mee te vallen qua admi.

Ik weet niet precies hoe groot/druk bezocht het haflingerforum is, maar volgens mij is FW wel iets groter/drukker... De huidige gebruikers kunnen dan wel in één maand betalen en dat is idd. te overzien, maar het hele jaar door trekt FW toch vrij veel nieuwe gebruikers. Daarvan moet je dan per maand bij gaan houden wie er moet betalen. Valt nog best tegen dan ;)
Bovendien moet je alles dan weer echt af gaan sluiten, terwijl het openbare en toegankelijke van FW zoals het nu is, juist leuk is, vind ik althans.

Ik zal me er de komende tijd wel in gaan verdiepen, we kunnen zo hopelijk eerst weer 3 maanden vooruit :D

FW was geloof ik ook al langer betaald dan het haflingerforum, toch!? Maar tot nu toe hebben we het altijd gered toch door sponsoringbijdragen van de leden!? Ik ben iig wel weer bereid een duit in het zakje te doen....ménn wat is dit afkicken zeg :=

leoensuzanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 00:18

Ik ben ook bereid tot bijdragen. Ik denk dat iedereen nu wel beseft hoezeer ze FW missen. Dus mss was het toch niet helemaal zo nadelig, dat FW uit de lucht is. Ik denk dat er veel mensen echt wel willen betalen hiervoor.

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 00:29

Ik maak ook graag een bedragje over hoor, geen probleem.

Foss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 07:17

Als we met z'n allen een bijdrage leveren moet het toch goed komen, we weten nu wat we missen :z

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 08:07

easypil wekt idd super, is gewoon kneedsnoep wat je idd om een pilletje vouwt. Zelfs die zeikmuts van ons at het (en spoegde daarna het pilletje weer vrolijk uit _-:(

Super dat Toesje weer lekker in zn vel zit yvon, geniet r maar van!

En niet elke fjord heeft voernijd hoor meiden, die sukkel van mij wacht gewoon braaf tot het in zn bak ligt. Nooit geen kwaad gezicht, oortjes altijd naar voren enzo. Hij deelt zelfs zn hooi als er een paard voor zn box vastgebonden staat, die voert hij braaf door de tralies heen :D

alcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 08:45

Ik dacht dat als ik vanochtend zou kijken FW er wel zou zijn maar helaas |( nog niet. (maar het komt goed)

Natuurlijk wil ik ook wel weer een bijdrage leveren voor FW :D

Net als wat Viv zegt , mijn paarden hebben ook geen voernijd. Staan rustig te wachten alleen Coentje kan een beetje schrapen maar dat is alles.
En bij Rien is er ook n iet een die het heeft, ik denk eerder dat het iets uitzonderlijks is.(nou ja uitzonderlijks...... geen echt veel voorkomend iets dan)

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 08:50

Nee helaas Clau we zijn nog steeds FW-loos :D

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 09:29

Ik mis FW! Zoals wij allemaal haha.

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 09:59

Goedemorgen! Dinsdag is altijd moeilijk! ;)

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 10:00

Net als de woe, do en vrijdag :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 10:02

*zwaait en zegt moguh* :O

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 10:03

fijn dat fatoush weer idioot doet!

Karev heeft nog jeuk... injectie heeft dus weinig geholpen, neem aan dat dat wel binnen een paar uur werkt zoiets..

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 10:04

Ook mogge :wave:

Ik denk dat als we vrijwillige bijdrage doen voor FW dat we ook wel aan het bedrag komen. Je kan van nieuwe mensen niet verlangen dat ze verplicht betalen voor een forum. Wanneer ze het naar hun zin hebben dan willen ze vanzelf wel meedoen aan een vrijwillige bijdrage.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 10:14

Nou dat zou ik niet te hard zeggen Marije, sommigen vinden het wel makkelijk dat anderen betalen voor andermans pleziertjes.

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 10:21

Goedemorgen!!
Mis FW ook wel hoor!!
En wat betreft de voernijd. dat heeft de mijne ook niet :D

Fjordhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 10:24

Helemaal super dat Fatoush zich weer beter lijkt te voelen *\o/*

En sterkte met poes. De arme ziel met zeer pootje :(:)

Arme Karev met kriebels. Hoop dat het gauw beter wordt.

Leuk dat de deelnemers Gjendra ook meeknuffelen. Vindt ze vast leuk, ze is natuurlijk al mijn getut gewend hahaha.

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 10:26

meurning :z

voernijd: Sjors wil wel heeeeeeel graag, maar is vooral heel blij dat hij mag eten zeg maar ;)

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 10:32

voernijbd, hier heel soms, nirvana wil nog wel eens lelijk doen als ze brok krijgen. De ene x negeert karev haar compleet, de andere keer snauwt ze vrolijk mee. Maar na een brul stoppen ze, en dan pas krijgen ze voer.

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 10:36

krijg jij geen antwoorden op je pb's :D

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 10:37

Schijnt dat er een storing was, misschien slaat het daarop?