Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Verafjord schreef:Wat goed dat Fatoush zich zo lekker voelt johEn kan je bij jouw dierenarts geen easypil krijgen? Dat verkochten wij, is een soort gelei en dat kan je om een pil heen doen, dan eten ze 'm achter elkaar op. 1 sachet kan je voor 10 pillen gebruiken, even uit mijn hoofd kostte het 1,95, dus voor de kosten hoef je het niet te laten
Yoline schreef:MyQuincy schreef:@ Reinou:
Misschien dat je toch richting verplichte bijdrage zal moeten. Op het haflingerforum bleek dit ook niet meer anders te kunnen. Zij doen de leden/betalings admi met zijn 2en en gaat best aardig.
Met name omdat het grootste deel van de leden elk jaar in november moet betalen. In het betalingskenmerk kom je dan op : maand - forumnaam.
Het lijkt best mee te vallen qua admi.
Ik weet niet precies hoe groot/druk bezocht het haflingerforum is, maar volgens mij is FW wel iets groter/drukker... De huidige gebruikers kunnen dan wel in één maand betalen en dat is idd. te overzien, maar het hele jaar door trekt FW toch vrij veel nieuwe gebruikers. Daarvan moet je dan per maand bij gaan houden wie er moet betalen. Valt nog best tegen dan
Bovendien moet je alles dan weer echt af gaan sluiten, terwijl het openbare en toegankelijke van FW zoals het nu is, juist leuk is, vind ik althans.
Ik zal me er de komende tijd wel in gaan verdiepen, we kunnen zo hopelijk eerst weer 3 maanden vooruit