Flying Vieman! Lavi is echt super stoer, zijn naam ook trouwens
jaimy10
Geplaatst: 31-05-15 21:17
Gisteren heb ik mijn lieve fjord verkocht, hij gaat naar een geweldig nieuw huis. Wel de kans gekregen een unieke foto te maken met mijn nieuwe aanwinst en grote fjorden vriend... maar goh wat ga ik hem missen...
Mooi dat je die foto's hebt kunnen maken. Vreselijk van het afscheid. Ik kan er niet tegen. Daarom heb ik zoveel paarden. Ik verkoop niks. Eenmaal binnen is binnen...
Wat een leuke foto's weer allemaal! Zal binnenkort ook weer wat foto's van Nikita neerzetten... Heb het erg druk gehad met examens de laatste tijd, maar heb nu lekker vakantie dus alle tijd voor het paard
Ik ga morgen, maar mijn merrie is alleen niet makkelijk te laden. Aangezien ik er morgen alleen voor sta, was ik even aan het testen of ze wel samen met Leo wou. Geen probleem. Dus morgen ga ik naar een kennis im samen buiten te rijden. En Leo mag wachten in een dnorm weiland. Vindt ie niet erg hoor!
Eens zien of hij dan nog mee naar huis wil!
lovecappie
Geplaatst: 04-06-15 23:19
Jaa hoor daar is ze weer
Tijdje alleen 's avonds snel heen en weer naar stal ivm met examen drukte, maar nu hebben we heerlijk zomervakantie en met dit heerlijke weer zit ik van letterlijk 9 uur 's ochtends tot 11 uur 's avond bij de paarden
Heb de afgelopen dagen enorm veel foto's gemaakt, was moeilijk kiezen, maar ik hou het voor nu even bescheiden