Ik heb mijn fjordsel hier ooit voorgesteld, en nu wil ik hem dan ook eervol 'afmelden'
Ik heb helaas wegens het echt niet meer willen en geen plezier meer hebben kwa combi in het rijden mn fjordenvriendje verkocht.. Na 2,5 mooie jaren heb ik mn maatje laten gaan.. Hij staat nu al weer bijna een maandje bij zijn superleuke nieuwe baasjes! Hij heeft het er erg naar zn zin, heeft al nieuwe vriendjes gemaakt! En heb gelukkig erg goed contact met de nieuwe eigenaren van Joor!
Ik heb zelf al weer een nieuw maatje, waar ik gelijk goed mee kon. Geen fjordsel maar iets heel anders, een kwpn springpaard, schimmel van 6 jaar en 1.75+ hoog
Maar ondanks alles houd ik nog enorm van Joor, en dit zou daarom dus de laatste foto zijn die ik hier van mij en Joortje plaats! T gaat je goed maatje
Ik zal natuurlijk regelmatig dit topic bezoeken om jullie fjordjes te bewonderen
Heftig IJentel, maar als je er geen plezier meer in hebt is dit voor hem ook de beste keuze! Desalniettemin wel een knap fjordsel!!
dropveterr
Geplaatst: 08-05-15 22:27
noekk_ schreef:
Heftig IJentel, maar als je er geen plezier meer in hebt is dit voor hem ook de beste keuze! Desalniettemin wel een knap fjordsel!!
Joor had er ook echt geen plezier meer in en dat liet hij echt merken. Dat ging van een beetje vervelend naar elke dag een helse training.. Ben uiteindelijk toch blij met de beslissing die ik heb genomen.
Dankjewel Ben trots op wat we met elkaar bereikt hebben, en dat jeemt niemand meer bij ons weg! Van moddervet tot gespierde sportconditie en van strijd naar rijden zonder zadel met alleen neckrope! Die kleine dingen waar t in zit he haha!
Gordy18
Geplaatst: 10-05-15 11:39
Knappe fjorden komen er weer voorbij!!
Gordy ook weer eens (v.Briggen)
nts19
Geplaatst: 10-05-15 16:55
Marcella
Geplaatst: 10-05-15 18:56
Weer met zijn favo oefening na het rijden.
Madje1992
Geplaatst: 10-05-15 19:01
Gisteren heeft mijn broertje mij les gegeven in de bak. Na lang uitstel gedrag, en vooral in de duinen rijden. Inclusief de rechtergalop. Aangezien ze buiten voortaan ook met een pasoa bit gereden wordt, dacht ik dat ik het bit ook kon gebruiken voor dit probleem. Mijn instructrice dacht dat dit bit niet de werking had die bel nodig had. Al was ze het wel met me eens dat we een ander bit moesten gebruiken. Maar het blijkt toch wel bij haar het effect te geven dat ze nodig heeft. Bel op de linkerhand
Mocht je denken wat doen die balken daar, die staan daar zodat bel minder ruimte heeft om haar trucje uit te voeren. Staan in twee hoeken en ik denk dat ze helpen naast het bit, maar je kunt nog wel door de bochten heen rijden.
nts19
Geplaatst: 11-05-15 22:08
Vandaag vriendinnetje wezen rijden, die had 14 jaar niet meer gereden. En falko was super lief!
Daarna zelf uitgestapt op het weggetje. Was stiekem heel trots. Vriendin liep op een afstand mee. Hij was wel erg enthousiast en wou niet echt stil staan voor de foto
Wat komen er weer leuke foto's voorbij, zo vond ik Dexter vanmorgen :
Jorinda
Geplaatst: 13-05-15 19:06
Ach wat lief!
Caspian vandaag, na onze relax-buitenrit
MarvanTom
Geplaatst: 13-05-15 19:32
@ duikpaardje: Tja, jij en Pim matten hem dus zichtbaar af! Die Haf checkt nog ff of alles wel goed gaat met Dex... Oh nee, die eet er precies om heen...
Gisteren weer bezig geweest met rechtrichten aan de hand. Vriendin heeft wat leuke foto's gemaakt. Ze gaat het steeds beter doen, al blijft het soms een stresskipje.