Mams zal idd wel een spier verrekt hebben met de bevalling, even aankijken idd.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
Pareltje2 schreef:Fijn Kristel, dat je oog weer genezen is! Hoe bedoel je met wat ik al gedaan heb met Lianne? \Wat we in de CR les hebben behandeld de afgelopen tijd? Veel plezier met de balkjes! En bokt ie altijd in de galop in de bak?
. Veel aan de houding werken, ongelofelijk wat een kleine correctie met mijn rug bijvoorbeeld al betekent voor wat ik doorgeef aan Lianne. Of hoeveel steviger ik ineens zit! Kan het echt aanraden! Verder doen we bijvoorbeeld wenden op een draaing van, zeg maar je navel. En meer van dat soort dingen. En we trainen niet alleen mij hoor, hihi! Ook Lianne krijgt veel oefeningen om haar achterhand beter eronder te krijgen, want ze loopt echt enorm op de voorhand namelijk. Wel erg leuk, elke keer weer iets anders erbij. En een probleem bij haar is ook halthouden. Daar zijn we ook mee bezig geweest en ik kan haar nu (meestal) op de zit laten halthouden. Sinds ik bitloos rijd, gaat dit ook veel soepeler trouwens. Nu hebben we als test een gehoorzaamheidsoefening gedaan. 3 balkjes neergelegd en dan moesten we vlak voor het eerste balkje halthouden, daarna eroverheen stappen met alle 4 de voeten en meteen erna halthouden, en zo ook met de andere 2. Ging heel erg goed, echt zo leuk!