Je hebt Cajra nu ook alweer een paar jaar toch? Krijg via Denise nog wel eens wat updates door Heb iig. begrepen dat ze heel goed terecht is gekomen bij jou en dat is altijd fijn om te horen natuurlijk!
Fabster
Geplaatst: 26-04-15 21:32
Heb haar inmiddels 2 jaar ja. Ik vind het een heel leuk paard. Beetje vreemd, maar wel lekker, zullen we maar zeggen
Moet zeggen dat ik fjorden zoals Isis wel mooier vind. Zien er wat steviger uit.
Calice
Geplaatst: 26-04-15 22:35
Geweldig leuke foto's van mooie Fjorden weer .
Mellow (en ik) ook weer eens na een hele tijd .
Amber_
Geplaatst: 27-04-15 01:23
Knappe Isis! Maar vind Finnea echt leuker
Herkenbaar dat Marcella haha
Mooie foto die eerste met je buik!
Gio staat bij Bart, in de kudde!
Hij gaat altijd op safe!
Fabster
Geplaatst: 27-04-15 10:12
Wauw! Hij is echt mooi, hè! Ik hou hem in gedachten als ik Cajra ooit nog laat dekken.
@marcella; zo'n fjord heb ik ook regelmatig ja. Ik wou toch graag een grijze fjord, dus zo nu en dan helpt ze me mijn droom in vervulling te laten gaan, de schat
In de tuin naast Caspian zijn wei stond een aantal weken een prachtig bloeiende bloesemboom. Gelijk Marinda (Tigress op Bokt) opgetrommeld en daar is echt een hele mooie foto uit gekomen
Wat is Drafur toch een schitterende hengst! geweldig!
SterreDiaz
Geplaatst: 03-05-15 19:25
Wat een mooie fjorden en foto's!
Ik heb vandaag met Janny na een erg lange tijd weer met lange teugels gewerkt. Het ging zo goed dat we voor het eerst naar buiten zijn gegaan! En ook dat deed ze super goed