Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Pareltje2 schreef:Natasjuh, lekker is dat he, priveles. wat hebben jullie gedaan wat jullie moeilijk vonden?
Pareltje2 schreef:Marcella, het is gewoon een openbare weg, fietspad, voetpad en graszone.

) en de tips van de instructrice uitgeprobeerd! Hoeraaa, hij doet het! Niet zo makkelijk als gisteren, wanneer de instructrice erbij staat maar ik voel duidelijk reactie en verschil dus lekker door oefenen..en wederom GEEN kuchjes! Heerlijk!
Hihi, meteen al aan het bokken he, klinkt lekker ondeugend en enthousiast! Wel vervelend dat mamma last van haar achterbenen heeft. NIets met haar rug mis gegaan? Hopelijk trekt het snel bij. Houd je ons op de hoogte? Enne...voel je vrij om regelmatig foto's te spammen!!
. En vwb de binnenbak, kan me goed indenken dat je nu wel lekker in de buitenbak wil rijden
Wie weet wordt er nog eens een buitenbak bijgebouwd? Of staat Beer op eigen grond? Dan is een binnenbak wel luxe, wij hebben alleen een buitenbak
maar ik vind het zo fantastisch om de vooruitgang bij Beer en mij te zien en voelen!
En geloof dat ik een agenda moet gaan aanschaffen voor het inplannen van buitenritten met stalgenoten. En ook nog eens in de tussentijd 3 wassen gedraaid. Ideaal een wasmachine op stal. En gisteren ook al wat gewassen. Moet nu 1 staldeken en 1 dikke outdoor deken (laatste moet wegbrengen). En dan nog even een paar sjabrakken wassen en mijn westernsingel en dan is alles weer schoon. 
...geen achenbach dus, maar gewoon zoals ik het prettig vind.
)