Maar trouwens, Leo wordt gewoon 38, dus dan ga ik met hem ook ver komen
loisenpien4
Geplaatst: 20-04-15 15:57
Eindelijk weer eens wat Foto's van Pien online!! En ook wel bijzonder, de eerste springfoto's na haar blessure!!
Balkjes draven
Madje1992
Geplaatst: 20-04-15 17:08
Gisteren met bella buiten gereden. Lekker de loonse en drunense duinen ingeweest.
Jodi93
Geplaatst: 20-04-15 17:20
Wat een leuke foto's en wat heerlijk dat jullie je paarden ook zo lang in je bezit hebben dat had ik ook met mijn oudje leuk ook die bos foto's en spring foto's
@madje1992; kun je ruiterkaarten kopen van de Loonse en Drunense duinen? Heb wel kaarten, maar staan geen specifieke ruiterroutes op. Of zijn er goed routes te volgen? Ik wil daar ook wel een x heen, maar ben bang dat ik nooit meer terug kom....
Haha, ik was met twee mensen mee die de duinen daar goed kennen. Dus ik hoefde alleen maar er achteraan te hobbelen. Maar ik denk wel dat er ruiterkaarten te koop moeten zijn. Maar dan moet je denk ik naar de rustende jager of naar drunens ruiterhuis of waar ze ook die labels verkopen. Maar zelf zou ik daar de weg ook niet weten hoor
cynthiar
Geplaatst: 20-04-15 21:10
Illo, 23 jaar en 4 maanden in mijn bezit, wordt over een maand 27
Zo, dan krijg je zin in vakantie, wij zijn vorig jaar bij Burg-Haamstede geweest..... Prachtige plek! Hoop dat de "bowling"meneer er mee instemde dat hij omgekegeld werdt...
Melacholie
Geplaatst: 23-04-15 12:04
Ik wil ook graag mijn lot uit de loterij/ racemonster/ lievelingsbeest voorstellen Ukypsi, gewonnen voor een gulden in Renesse, inmiddels alweer 15 jaar geleden! De laatste foto met d'r beste vriendje, Takkie.
Yep, echt waar! Was zelfs twee voor de prijs van een, ze bleek met 9 maanden gedekt, in de week voordat we haar kregen (ongelukje) en kregen er dus een kruising haflinger/ fjord merrietje bij