Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ligt altijd onder zn raam te slapen en hij vindt het zoooooo interessant.

Carolinef schreef:joehoe mensen, wat n weer he, zaalig.
zit met moeite te typen achter pc, hebben gisteravond onze eerste groepsles gehad, haakon helemaal gek man, groot maken, hinniken, bokken en al, als je niet beter had geweten had je vast gedacht dat ik op n hengst zat, oen!!! maar al met al goed door gereden, we moeten beiden leren om de ontspanning erin te houden, ik met handen en hij met zijn lijf, maar het wordt ons nu goed uitegelegd en merk ook gelijk reslutaat, op dit moment is de hoefsmid met m bezig, zie ie r straks weer strak bekapt uit

Ik heb dus nu een keer of 4 met hem ohz gereden. De eerste keer was 20 minuutjes en de laatste keer was 45 minuutjes met al heel wat draf erbij en dat leek hem qua conditie niets te deren...hij deed het 'fluitend' zeg maar...

Maar overgangen stap/draf, draf/galop, stap/galop, draf/halthouden en galop/stap zatten er wel super op.

toch maar even op oefenen, hahah 
Hij heeft van zichzelf al super ruime gangen maar nu zette hij zijn achterbeen zowat voor zijn oor neer hahaha.. Helaas wel weer wat kuchjes dus daarna gestopt.. te druk gemaakt denk ik..
Wel super dat je overgangen heel erg leker gingen! Laat je een keertje foto's maken ervan? Lijkt me erg leuk om te zien! Pareltje2 schreef:interessant Vippie, is dat altijd aan een lijn of soms ook 2? Heb je elke week les? Ben erg nieuwsgierig, hihi, wat een vragen he
nee heb zeker geen elke week les (dan loop ik leeg naast mn rijles).