Tja hoe kan je het beste genieten van je vrije dag. Nou ja zo dus.
En ja het vocht droop er dus vanaf.
Renee_S
Geplaatst: 05-04-15 02:10
Wij hebben vandaag ook lekker genoten met viking en vestgard!
Tink1994
Geplaatst: 05-04-15 14:13
Wat een leuke fjorden komen er voorbij! Helaas heb ik vorige week mijn geweldige fjord laten inslapen. Maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds super trots ben op mijn lieve en knappe meisje, dus wilde haar toch graag even voorstellen aan jullie
Priska was haar naam en wat was en ben ik ongelooflijk trots op haar. Ze had het gouden karakter en liep met iedereen weg. Mijn broertje met downsyndroom was panisch voor paarden, maar dankzij haar is hij gek op paarden geworden. Ze hield verder van lange buitenritten maken en was dan op haar best. Ze heeft nooit een stap verkeerd gezet, het was gewoon een engel . Ze was mijn maatje en dat zal ze altijd blijven. Helaas werd ze zo ziek dat ze niet meer zelf kon mesten, samen hebben we gevochten tegen de ziekte die ze had. Maar het was niet paardwaardig meer en ze kon niet meer wat ze het liefste deed. Ik heb geweldige tijden met haar gehad!
Laatst bijgewerkt door Tink1994 op 05-04-15 14:23, in het totaal 4 keer bewerkt
Rico was vandaag niet zo goed gezind.. achteraf op de wei wel haha! toch nog netjes kunnen rijden.
simoneeee
Geplaatst: 05-04-15 20:37
Sterkte met het verlies Knappe Rico!
Wat was het vandaag heerlijk weer he! Ben lekker met een vriendin bij Wieke geweest. Gisteren hebben we springles gehad in een vreemde bak, maar ze was braaf! Doel was relaxt door de bak en rustig over een sprongetje. Doel is behaald! Geen foto van een sprong, maar wel een vrolijke van ons samen en een stalgenootje.