Schitterend dier en top dat hij nu ook goedgekeurd is voor NL.
noekk_
Geplaatst: 29-03-15 17:54
lissie_zigor schreef:
Omg zo schattig! En wat een mooie bos manen!
Bedankt! Ze mogen weer lang groeien van mij, maar is nu nog echt een pleeborstelkapsel naar mijn mening.
Das 'n mooie die Lyckangs Tempo! Gaaf dier zeg!
simoneeee
Geplaatst: 29-03-15 18:51
Hihi,pleeborstelkapsel is herkenbaar! Het is nu bij Wieke op een lengte dat het nog nèt niet hangt. Van mij mag het snel doorgroeien! Voor haar korte kapsel was het zo
kverhage
Geplaatst: 29-03-15 22:01
Ik zit al een paar dagen stil mee te lezen, maar wat zie ik toch veel leuke en mooie fjorden voorbij komen!! Dit is mijn lieve manege lease pony Mike
Wat een knapperd! Vanavond Wieke even een lekkere rosbeurt gegeven. Wat een haar kwam eraf! En dan is ze nog geschoren.. Morgenochtend mag ze lekker genieten van een massage. Ben benieuwd hoe ze het vindt. Krijgen die van jullie ook wel eens een massage en merk je dan verschil tijdens het rijden?
Bedankt voor alle leuke reacties!@simoneeee heb nog nooit mn paard gemaseerd, maar ik denk dat het wel helpt!
Renee_S
Geplaatst: 02-04-15 23:58
assage is een groot woord... Maar heb zo'n speciale rosborstel met van die lange punten... Vrij stevig maar niet hard. Dus echt massage borstel zeg maar. Nou en dan met een beetje druk over de spieren vooral in de hals en ze vinden het heeeerlijk. Zelfs de bejaarde merrie gaat er helemaal voor staan.
Ze had vd week een beetje fanatiek gekroesd met dr vriendjes vgm...