Floyd wacht braaf tot hij de paddock uit mag :p

En gister bij de tandarts

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amber_ schreef:Hee leuk Vjestgard weer eens te zienIk heb een drachtige grijze Briggen merrie!
Altijd leuk familie
Renee_S schreef:Ja ik heb jou merrie wel eens voorbij zien komen idd! Mooie dame is het! En pracht van een hengst heb je toch ook, ik smelt iedere keer...
Zijn er in dit topic toevallig ook nog mensen met nakomelingen van Reinar? Wij hebben er eentje van, prachtige moderne pony met super gangen, helaas heel onzeker karakter maar ontzettende potentie. Hoor alleen haast nooit iets van die hengst ... Heb het idee dat moderne fjorden toch niet altijd zo gewaardeerd worden.
Renee_S schreef:Amber_ schreef:Hee leuk Vjestgard weer eens te zienIk heb een drachtige grijze Briggen merrie!
Altijd leuk familie
Ja ik heb jou merrie wel eens voorbij zien komen idd! Mooie dame is het! En pracht van een hengst heb je toch ook, ik smelt iedere keer...
Zijn er in dit topic toevallig ook nog mensen met nakomelingen van Reinar? Wij hebben er eentje van, prachtige moderne pony met super gangen, helaas heel onzeker karakter maar ontzettende potentie. Hoor alleen haast nooit iets van die hengst ... Heb het idee dat moderne fjorden toch niet altijd zo gewaardeerd worden.