Wat n leuke fjorden allemaal hier Zal ook mijn fjord weer eens posten zo
Bodan
Geplaatst: 17-02-09 19:57
Volgens mij loop ik wat achter zal alleen reageren op blz. 23 anders ben ik morgen nog steeds niet klaar. Maar ik zie er echt enorm leuke fjorden voorbij komen
Anita45 : jemig wat een buik , ziet er erg ... uhm zwaar uit Wat lijken haar zonen veel op haar, leuk hoor Sirius1804 : wat een lekker bekkie zit erop Tass : ahh wat een droppie Blondie ziet er ook goed uit! noukiie92 : Wat een leukerds , echte springtalenten Dat ziet er absolut niet lomp uit
nu we het tog over fjorden hebben .. kent iemand misschien een fjord robinn ?? vader brusvein moeder conny van 1996 als ik het goed heb .. hij heeft last van luchtzuigen ..
als iemand wat weet stuur me alsjeblieft een pbtje
ik miss hem ontzettend en ik heb er geen goed gevoel bij dat ik niet weet waar hij op het moment is !! hij is een aantal jaar geleden achter me rug om verkocht !
2 foto's zijn op canvas afgedrukt en de rest stond op een cd-tje. Hebben we nog gekregen voor de bruiloft. Alleen Gerrit staat hier nog niet,dus die is helaas niet op de foto gekomen.
stom misschien maar hebben jullie dat ook als je ergens rijd/bent en je ziet iemand met een fjord rijden of gewoon een in het weiland dat je denkt van wauw wat zijn het toch leuke paardjes?