Oh dat ene filmpje van Roos waar ze naar Rob schopt. Pfff, wat een pis merrie daar. Hahaha, sorry Renee. Maar oef dan kun je ze toch even he.
druppeltje
Geplaatst: 11-07-11 08:09
josewoos schreef:
Aaaah op het laatst die hoofdjes van Ziack en Roos bij elkaar Alsof Ziack zegt: "goed gedaan"
Inderdaad zeg, echt superlief!
En ja, ze is een Orsta en dat liet ze wel even heel erg merken. En nee, dat vind ik niet zo heel grappig. Maar ik heb een paar hele goede tips van Amber gekregen en nu maar oefenen, oefenen en oefenen met water
Niwla
Geplaatst: 11-07-11 09:23
Wat een leuke foto's! Wij hadden staldag, anders was ik wel even komen kijken! Vooral dat bok-tik-bok-tik filmpje is geniaal.
Wat leuk zeg! Was even vergeten dat het afgelopen zaterdag was, anders was ik echt even komen kijken. Lijkt me gaaf om ooit ook zoiets te doen. Als jullie dit volgend jaar weer doen, ben ik er ook bij met Chiem!
Het is idd een lekkere draak! En die Ziack die staat zo droog te peddelen met zijn voetje in het water ! Geweldig! Je leert trouwens enorm veel van die filmpjes (vooral doordat er ook geluid bij zit met het commentaar!)...
fienaaa
Geplaatst: 11-07-11 22:14
Nou ik heb ook maar mijn topicje gestart... Ik geniet nog steeds een beetje na
haha... zo heeft iedereen wel wat geloof ik.. ik had een blauwe plek op mijn kont, spierpijn in mijn schouder en vanaf vanmorgen klein beetje spierpijn in mijn rug... tja had ik er maar niet af moeten lazeren..
_Rosanna
Geplaatst: 11-07-11 22:25
Ik maak even een linkje waar ik alleen foto's van groep 1 en 2 op gooi heb alleen geen zin om ze uit te zoeken dus dat mogen jullie zelf doen zal hem straks hier plaatse
Ik heb niet eens gereden en me bovenbeen doet nog steeds zeer had vandaag autoles en had er met gas geven ook last van en moet morgen afrijden dus hoop dat het dan minder is..
Amber heeft ook super veel last van de knie.
XxDiandraxX
Geplaatst: 11-07-11 22:26
nog even een lekker warm bad nemen en in beweging blijven.. in elk geval succes met afrijden..
Nee niks.. maar heb 'knie' problemen, merkte dat ik weer beetje druk was geweest
fienaaa
Geplaatst: 11-07-11 22:27
Haha, spierpijn... Daar had ik ook al last van -_- idd bij mijn schouderbladen en de bovenbenen (moet maar weer een wat lange afstanden gaan rijden in verlichte zit geloof ik... XD)