Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
blackpegasus schreef:omdat alle paarden vroeger zwart waren en God koos de beste exemplaren uit, pakten ze bij hun oren en dompelde ze in een geel badje![]()
josewoos schreef:Hallo!!!
Pfff weer zoveel pagina's!! Haha
Een hoop nieuwe zag ik weer voorbij komen! Hoeveel zitten er wel niet in dit topic? Haha ik hou het echt niet meer bij!
En Kelly, die foto van Hermansen... Oooooh wat een knappe fjord!!
Rijd je hem ook?
En een leuke foto reportage zag ik voorbij komen! (de foto's bleven uiteraard hangen haha)
Ik heb vanmiddag eindelijk sinds een dag of 4 weer Ziack goed kunnen rijden (hij heeft alleen maar gestapt en gewandeld door de bevroren buitenbak). Nou het was knallen!!!
En die bokjes zijn zo schattig! En oeh er zat ook weer een kabouter onder een pion verstopt!!
Galop en een volte rijden? Welnee, gewoon keihard de bak door!
Nou uiteindelijk was het ergste eruit en kon ik normaal rijden, toen ging het lekker haha.
blackpegasus schreef:omdat alle paarden vroeger zwart waren en God koos de beste exemplaren uit, pakten ze bij hun oren en dompelde ze in een geel badje![]()
Sparky10 schreef:stapte die wel normaal dan ? want spark kon van de week helemaal niet lopen inde bak net een opa met zo een rollator met van die scheve wielen zo waggelde die deed hem echt zeer ....
merkte dat overigens ook aan Crash die doet het zelf los in de paddock daar heeft spark dan weer geen moeite mee
Sjolvir schreef:zie het voor me fjord met rollator, is dat ik niet zo
snel tekeningen in kan scannen, anders zou ik dat
wat ik nu voor me zie even plaatsen.
Geloof me ziet er belachelijk uit.
Sjolvir schreef:zie het voor me fjord met rollator, is dat ik niet zo
snel tekeningen in kan scannen, anders zou ik dat
wat ik nu voor me zie even plaatsen.
Geloof me ziet er belachelijk uit.
Sjolvir schreef:filmpje doet het bij mij ook niet... snuf...
josewoos schreef:Hallo!!!
En Kelly, die foto van Hermansen... Oooooh wat een knappe fjord!!
Rijd je hem ook?