[HK] Fjorden klets topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kristelhans

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 19:31

Wat een leuke foto's! Jullie zijn leuk samen!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 20:51

Ziet er lekker uit zo in het bos.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 08:48

Sjolvir schreef:
Kunt wel zien dat de C-tjes nog jong zijn, moeten nog wat breder worden.
En dat worden ze ook! Echt!!!!

Asjeblieft niet zeg, ik scheur nu al zowat uit :o _O-

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 14:58

Vippie schreef:
Sjolvir schreef:
Kunt wel zien dat de C-tjes nog jong zijn, moeten nog wat breder worden.
En dat worden ze ook! Echt!!!!

Asjeblieft niet zeg, ik scheur nu al zowat uit :o _O-

:') dan moet je als pietepeuterig klein vrouwtje maar niet zo'n tank nemen :P

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 15:05

joehoe mensen, Ubie komt begin mei weer naar huis, stal naast die van Haakon komt p 1 mei weer vrij, dan moet ie nog gewit worden en tadaa dan kan hij komen..............

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 17:02

bah, wat een katteweer..
Hondeweer kan ik niet zeggen, aangezien er hier 28 kilo bibberende hond op mijn voeten ligt vanwege het omweer en de hagel...

Was vandaag iets beter en heb dan ook paasboodschappen gedaan, nou daar wordt je ter plekke weer ziek van, wat een chaos....
Gescoord, bak pistache ijs van Hertog....
En heel spannend.. kant en klaar maaltijden....

Tevens het klusteam aan mijn trailer geklust en is nu voorzien van nieuwe klimlat.

Met Sjol wezen wandelen, nou ja wandelen.. Sjol is wezen grasjes eten, dat doen we stilstaand, vond ze leuker dan wandelen. (gek he? )

Viv, eigen schuld, moet je maar niet zo'n grote kopen!!! (zoekt lekker puh smiley)
Weet nog Unfie, die was ook pas met 7 uitgezwaard, toen ie 3 was en 5, kon ik met stijgbeugels onder zijn buik kloink doen.
Later niet meer.

Tobago heeft hoofdpijn...
Wou steeds zijn box uit, dus ik zeg dan terug, hij er weer in... Blijkbaar leuk spelletje.
Laatste keer dat ik terug zei, iets nijdig ondertussen, ging ie terug en omhoog, BOEM, de ijzeren deurpost... en dagkoot.
Stond ie daar suf zielig te kijken zo van, snert, wat was dat?
Toen ging het plenzen, dacht nog, verrek het regent hier bijna in.
Niet zo vreemd als blijkt dat de hele dakgoot verdraait is...
Vandaag dus even pony's geknuffeld!!!

carol. witten, hoelang gaat dat wit blijven? :D ;)

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 17:42

niet lang, maar dat is de regel die stal hanteert; elk nieuw lid krijgt een schone en complete stal, zo moet ie ook weer opgeleverd worden als je m verlaat.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 17:50

oke, ja vorige stal moest dat ook en 1 x per 2 jaar moest je hem witten ook al woonde je eigen paard erin.

Beetje nutteloos aangezien Sjol haar eten altijd over de muren smeert en 10 miljoen vliegen poepjes er altijd binnen een week weer opzaten.

Vond het er altijd dan wel (heeeeeel even) fris en fruitig uitzien.

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 18:08

ja nou ik moet eerlijk zegegn, haakon zijn muren zijn echt nog wit, maar goed hij staat veel buiten en is nog niet aan de race geweest

femmelke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 18:15

Heey ben er weer vandaag had ik echt iets Creepyy meegemaakt!!!! Ik reed dus op een pony die nu in mijn overleden lievelingspony haar stal stond en toen ik haar ging halen werd ik opeens vresenlijk missenlijk en begon te draaien dus heb ik niet gereden en toen ik de pony terug in haar stal ging zetten opnieuw!!! ik kon ook precies haar pijn voelen die m'n overleden lievenlingspony heeft gehad!!Ö echt raar!!!

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 20:51

Hallo,

Jeetje inderdaad rot weer vandaag zeg! Heb helemaal niks aan de paardensport gedaan, heb twee voetbal wedstrijden gekeken met mijn broers en wat vrienden, daarna gezamelijk wat gegeten bij pizzaria. Nu ffie lekker warm thuis zitten, en zo weer uit.
Tja je moet toch wat als je niet kan paardrijden.

Morgen komt er visite voor mn paps verjaardag, zal ook wel weinig van paardrijden terecht komen.

shannaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 14:23

Het gaat erg goed met mijn voet, gelukkig :D! Ik ga er denk ik straks weer even op, want ik moet wel klaar zijn om volgend weekend naar het bos te gaan!

Pareltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 14:25

Gezegende Paasdagen allemaal!

fijn Shanaa, dat het beter gaat. Maar moest je er niet een week rust mee houden of zoiets?

shannaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 14:29

Pareltje2 schreef:
Gezegende Paasdagen allemaal!

fijn Shanaa, dat het beter gaat. Maar moest je er niet een week rust mee houden of zoiets?

Ja eigenlijk wel, maar hij zei eerst ook dat ik er nog lang last van zou hebben. Het is nu al bijna weg en voel het eigenlijk alleen als ik er echt met mijn hele gewicht op sta. Mijn ouders zeggen zelf ook dat het wel weer kan, en ik weet anders toch niet wat ik zou moeten doen. :+

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 14:34

fijn dat het beter gaat met je voet...heb je volgend weekend een ritje gepland?

Wij hebben vanmorgen ook even gereden...ook een stukje "cross-country", we kwamen dus bij een berg kreupelhout en takken (ze hebben onlangs flink huisgehouden in het bos i.v.m. "ontdunningswerkzaamheden" oftewel een hoop troep gemaakt en alle paden verreden) en ik zei al "nou we moeten terug"....maar Wendy is wat beter op de hoogte van alles waar Fjorden toe in staat zijn, dus we zijn er gewoon door- en overheen gewalst en Casper en Cos gaven geen krimp...was allemaal geen probleem....dappere poownen toch!

@Sjol- hmmm pistache ijs....verse walnoten erdoor en klaar ben je....*kwijl*

Pareltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 14:36

heerlijk Nathalie, zo'n buitenritje. En genieten is dat he, die onverstoorbare koelheid die een fjord kan hebben!

Fijn dat je bijna geen last meer hebt Shanaa.

shannaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 14:37

Ja er staan zaterdag een ritje gepland met een vriendin. We gaan naar een bos waar we ook kunnen springen en er worden ook foto's gemaakt, dus ik zal er een paar laten zien :D!

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 14:40

Ja dat is voor mij nog wat wennen maar ik vind het heerlijk...ik ben dan de gevoelige KWPN'ers gewend van boven de 1m70 die met heel veel moeite door een regenplasje gaan :')....
Natuurlijk waren onze shetlanders ook onverstoorbaar voor de wagen, maar ohz kende ik het zelf nog niet ;)

Leuk Shanna en foto's zijn altijd welkom natuurlijk (ik kijk in ieder geval graag naar alles met fjorden in actie :) )

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 15:15

Haha ook die KWPN'ers kunnen heerlijk zijn hoor! Moeten het alleen vaker doen.

Wij wonen hier in het bos HEERLIJK, kan uren weg blijven zonder verkeer te hoeven zien :P En zelf mijn o zo stoere engelse volbloeden stampen heerlijk relax door! Word dan ook zeker 2 x per week buiten mee gereden.

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 15:37

hehehe...dan had ik altijd pech...ik reed altijd op van die frusten van anderen (vond ik toendertijd ook helemaal fantastisch hoor)..... maar Cos is dus alleen nog maar zadelmak gemaakt bij de fokker en nu het 3e ritje door het bos met mij en het is gewoon zo fijn en relaxed hoe makkelijk hij is met plassen, kreupelhout, takken en noem maar op...

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 15:43

haha jaa lekker koel

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 16:31

Zo weer bijgelezen.

Geluk met het betrapte voetje.

Cos is gewoon wereld fjord!

Moet wel slagroom op dat pistache ijs, bij die walnoten hoor.

Zojuist mijn paaseten op...
varkensmedaillon met paprika room saus in kant en klaar bakkie van de AH....

Toetje, ja, dat wordt dat pistache ijs..

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 16:50

aaaaaaaaaaargh...hou je op met je slagroom....teveel calorieen :')

StefenYnia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 16:50

Ten eerste: Fijne paasdagen! :)

Ten tweede, ik heb wat advies nodig. Vandaag gereden en ging lekker, tot... galop. Ynia is toch nog net iets te onzeker, en te zwak aan de achterhand. Heeft iemand nog leuke tips om afwisselend toch aan de achterhand te werken (Elke keer maar 5 minuutjes om en om aan de longe galoperen gaat Ynia denk ik snel vervelen). :s

Tevens wel als testje voor boomloos eens zonder zadel op pown geklommen, doet ze erg braaf. Ze leek het een beetje maf te vinden, maar toen we allebei onze balans hadden, zat het heerlijk - dus toch het rijden op een positieve noot afgesloten. (Altijd belangrijk, natuurlijk!)

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 16:54

kan je helaas geen andere tips geven dan aan de longe/pessoa of met een langere teugel? (ik rijd zelf met een lange teugel en licht contact zodat hij mooi laag met z'n hoofd loopt)....ik heb gisteren voor het eerst met Cos achter de wagen (met Casper ervoor) aan gegaloppeerd op een mooi recht stuk in het bos en Cos vond het allemaal heel normaal.....het begon onder het mom "kan Cos galopperen?"...waarop ik zei: "weet ik niet, moeten we even proberen" :') dus hupsakee... :D

Lekker warm zonder zadel :)