cynthiar schreef:Bij ons in Zwijndrecht op rsv De Hoge Devel is ingebroken, ze hebben ongeveer 25 zadels van prive eigenaren gestolen. Dus ze zijn weer bezig. Dus hou je spullen goed in gaten, vooral in deze omgeving!
Balen geen zadel van jou hopelijk?
Hier de omgeving..
Weet weer waarom in altijd heel belachelijk misschien mijn zadel mee naar huis neem...
(voordeel van auto rijden, alleen balen dat ik op een flat woon, je sleept je suf aan dat ding
en als je hem vergeet kun je niet rijden. (nou ja, kan je wel rijden, maar is minder handig))
Beer is paard met smaak en zijn smaak is bijzonder..
Ben niet zo van de hoestmixen. Geloof er niet zo hard in, sorry...
Sjol lust overigens alles, dus dat is niet zo'n probleem pony.
Anders zakje reform muesli met granen van hippostar (wel echt de reform variant)? Schijnen ook hoest kruiden in te zitten.
Sjol vind die zakken heerlijk, maar ze verkopen ze hier niet meer. (die kreeg het gewoon als muesli)
Gaat hier prima, Doornroosje is er niets bij, zoek nog wel matchende prins... Al dan niet met wat voor kleur paard dan ook.
(als je dan toch Pfeiffer zou moeten hebben (is nog niet zeker) dan graag met de leuke bijkomstigheid)
Ondertussen ploppen er steeds meer lymfknopen op.
Wist dat een mens er veel had, maar dat het er zoveel waren en op zoveel plaatsen, zelfs achter op je nek onder je
paardestaart, had ik eigenlijk nog nooit bedacht.
Zakt er nu 1 af, groeit er ergens anders weer 1, maf eigenlijk.
Paarden genieten blijkbaar van vakantie, grrrrrr.