Was vandaag toch weer trots op mijn kereltje. Bij "gebrek" aan een buitenrij maat maar weer alleen gegaan (voor de 2de keer en het was nu vele malen drukker) en wat heeft hij het weer super gedaan. Toch weer een anderhalf uur weggeweest ong. Doen het nog rustig aan en vooral veel stappen en ontspannen maar hij komt er wel!
Chelinka
Geplaatst: 14-12-14 22:09
Rico vandaag bij het rijden!hij begint echt goed te gaan!
Zo te horen doet guus het super. Rico loopt netjes chelinka, echter zou ik als ik jouw was, jouw beugels een gaatje langer doen. Lijkt nu of je knieen over het wrong gaan.
aniquegraaf
Geplaatst: 15-12-14 00:45
Rico begingt echt beter te lopen! En dan vooral zijn achthand die is zo te zien als een stuk actiever in plaats van wat stijf achtig! Zo door gaan.
nts19
Geplaatst: 16-12-14 10:38
Gisteren eindelijk me paardje weer gezien! Hij begroette me weer super lief! Heb lekker even met hem gekroeld en ook gepoetst. Hij was gelukkig niet bang voor me krukken!
Rico loopt echt zo fijn als ik zo zie, mooi hoor chelinka!
wat fijn dat je je paardje weer kon zien nts19! Mijn fjordsel was gelukkig ook niet bang voor mn krukken toen ik lekker van de trap was gevallen op stal
Vandaag mijn pleegvader even geholpen. Er dreigde een boom op de gastank te vallen dus die is omgezaagd en Sonja heeft de boel weer netjes opgeruimd. Sonja had al anderhalf jaar niet meer in het tuig gestaan maar is inspannen en trekken alsof ze het elke dag doet.