Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MissDonna schreef:waar is dat nanet?

hoe komen die kale plekken daar?
Dus ik snel afstappen, gaat ze lopen rollen! Wat een grapjas, echt waar! Dus ik haar aan de teugel maar even snel omhoog geholpen, want dat kán niet goed zijn met zadel en al. Lag ze daar midden in het pad. Ik heb nog nooit zo gelachen, vriendin was mee en die had het niet meer, die rolde bijna van haar paard af. 
snel overeind 'getrokken' ging maar net goed.
Bodan schreef:haha geweldig zie het al helemaal voor me![]()
![]()
Bodan is ook zo één, een keer was ik bodan aan het uitstappen op de harde weg, wat doet die meneer gaat hij stil staan, zakt door zijn voorbenen en hij wil gaan rollen!!snel overeind 'getrokken' ging maar net goed.
En ik had een paar dagen geleden les in NH we waren toen bezig dat hij los naast mij moest stappen en draven.
als hij de andere kant op ging moest ik hem 'weg jagen', want de confor plek moet bij mij zijn.
Hier had hij soms nog wel wat moeite mee, hij raakt toen in 'paniek' en sprong zo met de grootste gemak over de bakrand heen van ruim een meter!!![]()
Ik heb een springtalent.![]()
Het gaat nu gelukkig steeds beter, hij is nu echt zo plakker geworden, hij is niet meer bij mij weg te slaan haha
Wat een grapjas! Volgens mij is het een fjordentrekje, dat tegendraadse 
Ze liep lekker voorwaarts en luisterde erg goed. Had nog even aan mijn instructrice gevraagd van de reactie die ik hier kreeg op de stelling. Ze zei dat een jonge pony recht moet lopen, dus niet de verkeerde kant rond op. Dus het is niet echt stelling, maar eerder de-stelling ofzo, ik kan het niet uitleggen. Dat ze recht loopt zeg maar.
Waar ik van uit ga
) Heel mooi zadel! (ligt alleen niet helemaal lekker op Benthe)
ik heb het zadel binnen! Het is echt heel mooi, maar heb nog niet gepast. Zometeen maar even doen, ben benieeeeuwd! 
Hoop dat het goed past.
... Hij heeft zijn manen ook behoorlijk geschuurd, nu dus nog iets vinden
Bodan kan inderdaad érg goed springen, zeg! Een talentje.