Fjorden uit 2005?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MissDonna

Re: nog fjorden van 2,5 hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 15:37

waar is dat nanet?

Prenta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 16:27

We hebben Bartje vandaag opgehaald dus hij staat nu weer blak bij huis Haha!
Heb daar even een filmpje van gemaakt(en ja zijn hoofd zitten onder de kale plekken en op zijn borst ook 2):
http://www.youtube.com/watch?v=lyMXX31HB4w

nanette_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 18:25

MissDonna schreef:
waar is dat nanet?

Ik sta nu in Ursem op een pensionstal, Vlakbij manege Molendijk & Manege de Steenen kamer Knipoog
Dit is in de kleine bak...

Bodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 19:11

Wat een mooie gangen heeft bart Lachen hoe komen die kale plekken daar?

Prenta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 19:19

We denken dat ie eczeem heeft, daarom hadden we een deken gehaald maar die heeft wat geschuurd bij
zijn borst. Nu hebben we hem afgedaan omdat ie hem helemaal molt Verdrietig
En hij heeft inderdaag mooie gangen Haha!

Bodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 20:14

Wat jammer dat hij exzeem heeft.

maggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-08 22:27

Hier even een berichtje van ons.
Gio is nu 3 jaar voor het eerst dit jaar zijn eczeem deken op en hij ziet er goed uit helaas nog geen foto's.
Ik heb vandaag mijn eerste les grondwerk met hem gehad en ik heb een hoop info en tips gehad die ons op weg helpen.
In september gaat hij een maand naar eddy modde (parelli nederland) en word hij ingereden, maar ik ben blij dat ik nu al op de grond met hem goed kan gaan werken want hij is nogal bazig en bijterig.

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 09:25

Vervelend joh, die exceem.. Is inderdaad beter dat je al met grondwerk bezig bent! Ik hoop echt dat er hier in de buurt nog iemand zit die mij daarbij kan helpen, kan het zelf namelijk niet..
Met Benthe gaat het verder erg goed, we doen het wat rustig aan deze week door die hitte!
Gisteren had ze zó'n domme actie!! We hadden een buitenritje gemaakt, langs het zandpad hier. Ze is een beetje grieperig, aan het hoesten enzo, dus ik had lange teugel omdat ze haar hoofd naar beneden doet als ze hoest. Zat ze de hele tijd met haar hoofd op de grond, ik denk die heeft jeuk aan haar hoofd en liet het maar even zo, eerst wel omhoog 'getrokken' maar later maar heel even laten wezen. Ineens zakt ze door haar knieen!! Dus ik denk huh? wat nu? Tong uitsteken Dus ik snel afstappen, gaat ze lopen rollen! Wat een grapjas, echt waar! Dus ik haar aan de teugel maar even snel omhoog geholpen, want dat kán niet goed zijn met zadel en al. Lag ze daar midden in het pad. Ik heb nog nooit zo gelachen, vriendin was mee en die had het niet meer, die rolde bijna van haar paard af. Koe
Hele dekje weer vies, dankje wel Benthe Knipoog

Bodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 10:34

haha geweldig zie het al helemaal voor me ROFL Nagelbijten / Gniffelen

Bodan is ook zo één, een keer was ik bodan aan het uitstappen op de harde weg, wat doet die meneer gaat hij stil staan, zakt door zijn voorbenen en hij wil gaan rollen!! Koe snel overeind 'getrokken' ging maar net goed.

En ik had een paar dagen geleden les in NH we waren toen bezig dat hij los naast mij moest stappen en draven.
als hij de andere kant op ging moest ik hem 'weg jagen', want de confor plek moet bij mij zijn.
Hier had hij soms nog wel wat moeite mee, hij raakt toen in 'paniek' en sprong zo met de grootste gemak over de bakrand heen van ruim een meter!! Gaaaap

Ik heb een springtalent. Clown

Het gaat nu gelukkig steeds beter, hij is nu echt zo plakker geworden, hij is niet meer bij mij weg te slaan haha Haha!

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 11:02

Lekker nanet! Dat je nu een bak enzo hebt! En odyle? die staat daar nu ook?

nanette_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 17:45

jaaa zeker wel chill Haha!

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 21:17

Bodan schreef:
haha geweldig zie het al helemaal voor me ROFL Nagelbijten / Gniffelen

Bodan is ook zo één, een keer was ik bodan aan het uitstappen op de harde weg, wat doet die meneer gaat hij stil staan, zakt door zijn voorbenen en hij wil gaan rollen!! Koe snel overeind 'getrokken' ging maar net goed.

En ik had een paar dagen geleden les in NH we waren toen bezig dat hij los naast mij moest stappen en draven.
als hij de andere kant op ging moest ik hem 'weg jagen', want de confor plek moet bij mij zijn.
Hier had hij soms nog wel wat moeite mee, hij raakt toen in 'paniek' en sprong zo met de grootste gemak over de bakrand heen van ruim een meter!! Gaaaap

Ik heb een springtalent. Clown

Het gaat nu gelukkig steeds beter, hij is nu echt zo plakker geworden, hij is niet meer bij mij weg te slaan haha Haha!

ROFL Wat een grapjas! Volgens mij is het een fjordentrekje, dat tegendraadse Knipoog
Ik had vandaag weer les. En het ging super Haha! Ze liep lekker voorwaarts en luisterde erg goed. Had nog even aan mijn instructrice gevraagd van de reactie die ik hier kreeg op de stelling. Ze zei dat een jonge pony recht moet lopen, dus niet de verkeerde kant rond op. Dus het is niet echt stelling, maar eerder de-stelling ofzo, ik kan het niet uitleggen. Dat ze recht loopt zeg maar.
Maar ik heb weer veel geleerd en veel te oefenen Haha!

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 14:57

Ik heb een nieuw zadel!
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 3Fxref%3D1
Als er nog interesse is voor mijn Pagony VZH zadel? Hij is dus bij deze te koop. (als het andere zadel past Knipoog Waar ik van uit ga Haha! ) Heel mooi zadel! (ligt alleen niet helemaal lekker op Benthe)
Edit: Die eerste trouwens Tong uitsteken

Bodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 15:29

Die pagony van mij die ligt ook niet lekker op Bo, erg jammer.

mooi zadel die wintec! hopen maar dat hij past!

Weet nog steeds niet wat voor zadel ik voor Bo moet nemen.
Dacht zelf aan startrekk dressuur (boomloos)
Rossner America bij divoza
of een 2e hands zadel bij de tweespan

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 06:44

Tea heeft ook een zo'n kunstje geflikt.. Die ging ook ineens door de knieën..

Ik heb nu een wintec voor Bente, ik heb er nog niet op gezeten hoor o.i.d. Eerst een zadel..
Moet nu even de boom verwisselen en dan nog eens passen, maar deze leek al een heel stuk beter dan het zadel met cair.. Die lag echt nergens naar, terwijl het hetzelfde model had moeten zijn..

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 14:00

Ja ik hoor heel verschillende dingen over die Cair. Sommigen vinden het juist veel beter en de ander vind het helemaal niets.. Ik heb er geen ervaring mee, maar hoop dat dit zadel goed ligt op Benthe..

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 14:01

De wintec mer cair lag gewoon nergens naar, de kussen raakten achteraan de rug niet eens.. Ik was in de veronderstelling dat een wintec 500 wolgevuld hetzelfde model was als de wintec 500 met cair, maar dat is dus een vergissing..
Heb nu een wolgevulde en die ligt al een stuk beter, moet nog wel even een andere boom in.. Zwart is toch echt te smal, hihi..

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 18:17

Jippie Go jij! Go jij! ik heb het zadel binnen! Het is echt heel mooi, maar heb nog niet gepast. Zometeen maar even doen, ben benieeeeuwd! Haha!

Mijn andere zadel was al snel verkocht trouwens, 's middags op internet gezet, 's avonds een telefoontje en de volgende dag wezen kijken/proberen en meenemen! Haha!

Prenta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 20:41

Mooi dat het zadel binnen is Lachen Hoop dat het goed past.

Toen we vandaag bij Bart waren even naar zijn manen gekeken, en er zitten toch een schilfers los :S , echt
niet normaal. Logisch dat ie zo'n jeuk heeft Ach gut ... Hij heeft zijn manen ook behoorlijk geschuurd, nu dus nog iets vinden
dat helpt Verdrietig

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 10:49

Ah wat vervelend.. Cojosol helpt érg goed! Had ik bij de haflinger van mn nicht ook, en die heeft er toen minder last van gehad!

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 18:49

Bij jeuk wil teershampoo ook nog wel eens wat helpen..
Uiteraard niet tegen eczeem, maar het verlicht wel wat.

Ik heb Bente er laatst ook mee gewassen, naja, manen en staart, maar dat is nu wel wat tot rust gekomen..

Bodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:34

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:36

haha synchroom-springen! Haha! Bodan kan inderdaad érg goed springen, zeg! Een talentje.

Ik heb met Benthe een enkele keer vrijgesprongen maar nu ik dit zo zie heb ik er toch echt wel weer eens zin in, zal die palen maar weer eens verslepen!

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 07:45

Hihi.. Was ook al eens van plan om de hindernissen naar buiten te slepen voor wat losspringen..
Vraag me ernstig af of ik haar alleen over de hindernis kan krijgen en tegelijkertijd een foto kan maken.. Aan de andere kant gaat ze het denk ik wel leuk vinden..

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:27

Haha ja das altijd een beetje jammer inderdaad.. Toch maar iemand anders vragen.. Het is me trouwens wel eens gelukt, in mijn eentje, maar dat worden niet de beste filmpjes Nagelbijten / Gniffelen