Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jankeke schreef:Het loopt allemaal een beetje anders dan gedacht. Onze dierenarts (één van de 4) die onze Koos van haver tot gort kent had vandaag geen dienst. Morgen na 18.30 uur kunnen we een afspraak maken, dan is hij er pas. Dan zullen we met hem overleggen (hoewel we al weten wat zijn antwoord is) en dan de beslissing nemen. Het is zo enorm moeilijk. Als we ons gevoel volgen dan blijft ze, maar dan kiezen we voor ons zelf. Maar ons verstand zegt dat ze weinig kwaliteit van leven meer heeft en dat we voor haar moeten kiezen. Viel ze maar gewoon om.......
Nexus schreef:Met het uitblijven van Fjordenwereld hier alvast de vraag...
Is er voor volgend jaar interesse in een of meerdere FjordenWedstrijd in Woubrugge?
(nabij Alphen aan den Rijn, zeer goed bereikbaar vanuit Rotterdam, Den Haag, Leiden, Utrecht en Amsterdam)
Luxe en rustige startlocatie met twee binnenbakken, dus 's winters en bij slecht weer binnen inrijden en starten, starten op gras mogelijk in het outdoorseizoen.
Accomodatie is aangesloten bij de KNHS en het VVCO en beschikt uiteraard over een veiligheidscertificaat.
Officieel KNHS en onderling starten is sowieso mogelijk.
Fjordsport en keuringen heb ik geen idee van hoe het werkt qua organisatie, maar kan in overleg ook.
Paarden moeten (in geval van wedstrijden) uiteraard wel in het bezit van paspoort en chip zijn en de vaccinaties op orde!
Ik heb sinds kort namelijk als secretaris een dijk van een accomodatie 'tot mijn beschikking' en wie weet kan ik zo nog wat voor onze fjordjes doen!
Ben benieuwd!
PS. Ik zal wanneer FjordenWereld weer in de lucht is ook daar dit bericht nog even posten.
Aria_zz schreef:SecretLIN schreef:mijn dame is 19
al wordt ze echt elke keer heel jong geschat.
Vandaag nieuwe stagaire ( zij rijd op een handelstal) ze ziet lindia en zegt ohhh die is zeker nog heel jong
ik zo hoe oud denk je dat ze is? 6 zegt ze?
hahaha, gebeurt zovaak he
Daarom gedraagt lindia zich ook al een prinsesje
ben benieuwd of ze het nog kent voor de kar
o op die manier, dat is ook alleen maar leuk! En nu mag prinses dus lekker voor de koets, is ook wel handig voor in de oudere dagen van het fjorden leven (al zal ze dat zelf ws nog niet vinden)
Nexus schreef:Met het uitblijven van Fjordenwereld hier alvast de vraag...
Is er voor volgend jaar interesse in een of meerdere FjordenWedstrijd in Woubrugge?
(nabij Alphen aan den Rijn, zeer goed bereikbaar vanuit Rotterdam, Den Haag, Leiden, Utrecht en Amsterdam)
Luxe en rustige startlocatie met twee binnenbakken, dus 's winters en bij slecht weer binnen inrijden en starten, starten op gras mogelijk in het outdoorseizoen.
Accomodatie is aangesloten bij de KNHS en het VVCO en beschikt uiteraard over een veiligheidscertificaat.
Officieel KNHS en onderling starten is sowieso mogelijk.
Fjordsport en keuringen heb ik geen idee van hoe het werkt qua organisatie, maar kan in overleg ook.
Paarden moeten (in geval van wedstrijden) uiteraard wel in het bezit van paspoort en chip zijn en de vaccinaties op orde!
Ik heb sinds kort namelijk als secretaris een dijk van een accomodatie 'tot mijn beschikking' en wie weet kan ik zo nog wat voor onze fjordjes doen!
Ben benieuwd!
PS. Ik zal wanneer FjordenWereld weer in de lucht is ook daar dit bericht nog even posten.
Soeskia schreef:Over de fjordcup; ik heb bij mijn club (midden nl) gevraagd of het daar kon. Dat kon en dat heb ik ook aangegeven bij de organisatie van de fjordcup. Heb er verder nooit meer iets over gehoord.
Gecondoleerd Viv
Reinou on the road. Het wordt bijna een bijbaan
MyQuincy schreef:@ Reinou:
Misschien dat je toch richting verplichte bijdrage zal moeten. Op het haflingerforum bleek dit ook niet meer anders te kunnen. Zij doen de leden/betalings admi met zijn 2en en gaat best aardig.
Met name omdat het grootste deel van de leden elk jaar in november moet betalen. In het betalingskenmerk kom je dan op : maand - forumnaam.
Het lijkt best mee te vallen qua admi.