Whaaaaaa tessaaaaa!!!! Menno nu echt modelruin?????? Wauwwwwww. 'Mijn knappe pony' haha. Ben zo blij dat hij goed terecht is gekomen bij jullie!!! Ik ga volgend jaar met zn zusje Imca naar de keuring. Denk niet dat ik dan al proefes ga afleggen. Ben echt trots stiekem op hem en jullie haha.
Mijn fjorden Laukje (de achterste) van 23 en Fedor de voorste van 5. Deze foto is van de zomer In de tussentijd is Fedor aan het werk gegaan en iets minder spekkie geworden
iedereen gefeliciteerd met jullie modelruinen! en Amber; op naar het M springen maar dat zullen jullie ook wel makkelijk halen denk ik
PreHungaro
Geplaatst: 19-11-14 14:34
Deze foto is alweer een tijdje geleden gemaakt, maar vind 'm nog steeds erg gaaf! Dit weekend wedstrijd gereden en 2x eerste geworden in de L2, heb die sjieke knotjespaarden maar weer eens bewezen dat een Fjord ook best een mooie proef kan lopen
En nog een van twee weken geleden, tijdens onze wekelijkse ronde over de Kampina weer wat wilde Ijslander tegen gekomen
Beterschap! Fijn dat je toch eventjes bij de paarden kan genieten vanuit de rolstoel. Mooie herfstkleuren daar nog, Calice! Hier is bijna alles kaal haha. Stoere Rico en knappe Moonlight
oh wat een leuke teddybeertjes zie ik weer voorbij komen!! die van mij zijn nu ook al heerlijke zachte teddybeertjes zal deze week weer is wat foto's maken
Allemaal mooie fjorden weer Vind die foto met die ijslanders wel erg gaaf! Als ik daar heen zou gaan met Fjordlief zouden we denk ik nooit meer thuiskomen Die sloeg pas al bijna op de vlucht voor een geit
_Rusty, beterschap! Fijn dat je de paardjes niet hoef te missen.
Hierboven, ziet er goed uit! Gave boog heeft die zeg!
PreHungaro
Geplaatst: 26-11-14 16:45
Even een testje of de bokt-upload het doet. Foto van enkele weken geleden heerlijk genoten in het bos samen
Jodi93
Geplaatst: 26-11-14 18:49
Mooie fjorden en wat een leuke teddy's!
Gister heerlijk buitengereden met een stalgenoot! Prachtige zonsondergang erbij
Nala
Geplaatst: 27-11-14 00:30
Hier ook nog eens een foto van een heerlijke buitenrit: