Enne... ja, zeer herkenbaar!
Je ziet haar bijna denken: Eten...?!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
* Vippie schreef:Heb je voor mij de naam van de jury die jou mee had laten rijden met Frankie? Ben wel benieuwd wie dat is nl, aangezien er expliciet in de reglementen vermeld staat dat je je niet in het wedstrijdterrein mag begeven en al helemaal niet de route rijden als je entingen niet in orde zijn en je niet mag starten om die reden.
En daarbij entingen zijn inderdaad je eigen verantwoording, maar als jij bij je eerste paard aan de da vraag of dat de basisenting niet opnieuw moet en deze zeg het is wel goed is en niet hoef. Dan ga er vanuit dat wat de da zeg waarheid is......
Ik wil ook een schepje en wat vormpjes..
Vandaag weer driftig alle drollen en plekken er uit gescoopt..zal het morgen overslaan
. En dat gebeuk bij de voerbak..pfff.. Ik zei al tegen de stalbaas; als hij over 2 weken weer heeeelemaal de oude is wil ik weer stro proberen..niet om het mesten maar ik heb liever dat ie stro eet dan vlas..GEK peerd! 
Marcella schreef:Vippie schreef:Heb je voor mij de naam van de jury die jou mee had laten rijden met Frankie? Ben wel benieuwd wie dat is nl, aangezien er expliciet in de reglementen vermeld staat dat je je niet in het wedstrijdterrein mag begeven en al helemaal niet de route rijden als je entingen niet in orde zijn en je niet mag starten om die reden.
Ben niet met Frankie meegereden en heb gewoon zelf lekker door het bos gecrossed. En dat kan je zelf ook zien op de google earth kaartje, die hier in het topic staat. En ben daarbij ook niet vanaf het terrein gestart en heb de route zoveel mogelijk mis gehouden. En trouwens die paden waren ook helemaal tot een grote modder zooi gereden........
.
Pumbaa12 schreef:Zijn er eigenlijk niet van die onofficele endurance? Vanwege op sommige stallen doen ze onofficele springwedstrijdjes of dresuur of mennen of een cross.