Hebben touwhalster opgehaald bij horse charms Bitloos terug gereden ze deed het super Kon hem niet draaien
Een koe was heel spannend zie je niet op de foto volgens mij
rusty886
Geplaatst: 01-11-14 00:50
zo vandaag ook mijn 2 knapperds weer ff op de foto gezet (foto's zijn met mobiel gemaakt)
marjan1986
Geplaatst: 01-11-14 18:01
vandaag voor het eerst na 2,5 jaar mijn angst voor Archy zijn oude blessure aan de kant gezet en een sprongetje gedaan. Eerste kwam niet helemaal uit.
PrizTwir
Geplaatst: 01-11-14 18:05
Kennen jullie Emiel nog? Vorig jaar heb ik hem verkocht ivm zijn ataxi en ik wil graag de sport in wilde. Paar weken geleden kreeg ik te horen dat Emiel te koop kwam. Na veel nadenken en overleggen en veel twijfelen, toch besloten om hem terug te kopen!
Helaas was zij onzeker geworden en durfde ze niks meer met hem. Miel ontbreekt dan ook het een en ander aan zijn opvoeding. Hij gaat eerst afvallen en dan gaan we het rijden rijden weer oppakken. Het is de bedoeling dat mijn moeder dan lekkere ritjes met hem gaat maken.
Hier een foto van vandaag, hij had zich daar nog even flink uitgeleefd met rollen. Morgen ga ik weer naar hem toe om hem flink te poetsen!!
Samblabla
Geplaatst: 01-11-14 19:41
Owhh.. Komen weer knappe fjorden voorbij. Ik geloof dat ik emiel op marktplaats zag, kan dat?
De mijne even snel op de foto gezet. Ter afwisseling.
XxDiandraxX
Geplaatst: 01-11-14 20:01
Leuk dat Emiel terug is. Heb je nu wel ook nog een dressuur paard?
Ik heb vanmorgen echt zitten genieten bij de wei van dit uitzicht
oeps filmpje stond op privé. Nu doet ie het wel. Ah wat top dat je emiel weer terug hebt!
noekk_
Geplaatst: 01-11-14 20:10
Top dat emiel weer terug is zeg! Leuk dat je hem weer een kans wilt geven op leuke ritjes met je moeder!
Mooi hoofdstel Samblabla! Staat 'm goed.
Leuk al die kale fjorden! Die van mij is en blijft een echte teddy!
Nymeria
Helen Langehanenberg fan
Geplaatst: 01-11-14 20:24
@Samblabla volgens mij heb ik hetzelfde hoofdstel als jij
Wat een knappe kale fjordsels en teddyberen weer!
Wij hebben vandaag ons wedstrijddebuut gemaakt, Dragan vond het alleen nodig om een rodeoshow te geven op het losrijterrein Helaas geen blooper-beeldmateriaal en gelukkig ben ik blijven zitten.