Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
)

Ik kan er nu ook om lachen hoor..heb Beer teruggepakt..heb zijn manen geknipt en dan moet is stilstaan en dat is zoooo moeilijk voor hem! Beer is redelijk bomproof maar dan wel met een ander paard erbij..maar goed, hij moet het alleen ook leren dus dan maar meteen in het diepe!
Het lijkt me zo leuk om met andere mensen te kunnen rijden maar ik ben de fanatiekste op stal met boshobbelen..nu helemaal..Beer houdt er (normaal gesproken dan) heeeeel erg van..kijkt zijn ogen uit! Ik wil dat hij een endurance paard wordt dus hij moet overal langs durven! Eerste rit met iemand samen lijkt me wel leuk want voor mij is het ook nieuw!
Nouja, nog even en dan is het klaar. Vader van de stalbaas vertelde dat ze vroeger een kuchend paard hebben gehad..zelfde verhaal als Beer..bleek ook chronisch te zijn en vooral in dit jaargetijde. Helemaal door de medische molen gehaald (was duur sportpaard) maar niks gevonden. Beest is altijd 'n beetje blijven kuchen met eerste rondje draven maar is er gewoon oud mee geworden..niet dat ik het er nu maar bij laat zitten hoor maar ik ga altijd meteen van hele ernstige dingen uit met hoest maar het kan ook natuurlijk gewoon niet zo ernstig zijn maar gewoon een ongemakje..
..denk dat ie daar ook niet in trapt..dat fenegriek meurt echt heel hard! Ik hoop maar dat ie gewoon snel beter wordt en al die extra zooi niet nodig heeft! water, gras, kuil en brok en af en toe wat lekkers..das genoeg. 
(maar wel een beer van een kerel want hij is bijna net zo groot als Cayleigh van 5 en hij weegt al meer)...Liam is net 8 geworden en die is ook al zo lang....we hebben dus 2 lange jongens en 1 petite meisje...