leuke foto´s allemaal weer.. velen het jasje uit Hier moet Hakon er binnen kort ook weer aan geloven omdat hij anders niet schoon te houden is en daarnaast zal hij rustig wat worden 'doorgetraind' deze winter.
Amber_
Geplaatst: 17-10-14 20:08
Jemig al die nette fjorden zo Ik heb hier alleen maar bolletjes wol haha
Wat een pluk zeg DoeMaar !
Jemig het verschil van Draag zo zeg
Hij loopt lekker Lovecappie!
Imca is zeker gaaf zeg, ze lijkt niet op haar halfbroer. Ze is mooi van bouw zeg !
Gio is vriendjes met iedereen ! Hier staat hij heerlijk te eten met ons merrie veulen (5 maanden oud) Preben
Knappe Gio op de Fjordcup wedstrijd, 1x met mij 195 punten. En saampjes met Marissa 210 en 213 punten. Misschien moet ik echt maar eens ga lessen haha Stomme dressuur
Marcella
Geplaatst: 17-10-14 22:42
Die van is zaterdag 2 weken geleden geschoren, maar hij had het vandaag nog erg warm met buitenrijden. Maar is wel een goede rem.
Hij lijk trouwens behoorlijk dik, maar is dit niet echt heeft alleen last van hangbuik (en kan komen door onbeperkt ruwvoer). Denk dat ik hem anders maar een hele tijd op zijn rug moet leggen. Misschien dat de vetjes weer terug gaan naar de goede plek naar zijn ruggengraad.
Haha herkenbaar Marcella.. Die van mij is prima op gewicht maar de buik mag ook minder.
En tja ik ben echt verliefd op Gio. Helaas kan mijn merrie geen veulies krijgen. Maar eerlijk een veulen wens heb ik nooit gehad maar Gio is wel een spetter!
Angel heeft er momenteel ook last van Ik controleer regelmatig waar al het vet zit, maar dat valt toch echt reuze mee. Hals is ook weer erg dik, maar dat voelt gewoon aan als spier. Zal wel weer een keer goed komen.
Marcella
Geplaatst: 18-10-14 10:26
Het was vele malen erger die uitstekende ruggengraad, maar sinds hij op prascend staat is het al een heel stuk minder geworden. Hij is ook stukken vrolijker en eetlust is ook stuk beter geworden. Billen zijn trouwens nu ook weer mooier geworden in plaats van vierkant.
Van de week zag ik zelfs zijn ribben toen hij even besloot dat hij jeuk op zijn kont had.
Vandaag voor de eerste keer 90cm op jumping gesprongen met mijn topper ze deed zo goed haar best, jammer genoeg 1 stopje maar ach kan gebeuren,volgende keer beter!
ydnew
Geplaatst: 18-10-14 23:57
Wat een plaatjes komen er voorbij!! kwijl!!
JoyceCl: ziet er super uit!! Amber_: wat ziet ie er mooi uit zo! jaloers op zijn boog
vandaag ben ik weer eens met mijn kroost op stap geweest met onze grote vriend Chris. Hij heeft eczeem dus een uitrij deken om omdat hij ook heftig op vliegen reageert doordat hij dit niet gewoon is gezien hij altijd een deken op heeft.
Generaal1013
Geplaatst: 19-10-14 22:01
Foss schreef:
Wat leuk Zestra weer te zien ze ziet er goed uit gaat alles goed met haar?
het gaat heel goed met zestra zo als je kan zien in de volgende foto's
hopelijk volgen er binnenkort nog veel meer foto's
wow wat een knapperds komen er toch voorbij!! die van mij gaan lekker als bolletjes wol door de winter heen en het enigste wat ik bij Freek ga scheren is zijn borst tot keel verder niet ga morgen denk ik zijn borst scheren zodat hij daar de warmte weg krijgt
Marl82
Geplaatst: 20-10-14 17:58
Lemanthia wat is Bo dun geworden! Jeetje zeg.. schrik er een beetje van! Ze was altijd zo mooi...
Oh ik hou zeker niet van te dikke fjorden! In tegendeel zelfs, dat zit hun zelf in de weg. Maar ik ken Bo (tegenwoordig Ylize) als hele mooie fjord en vind haar nu gewoon aan de erg dunne kant.. Maar ik zal mijn mening hierover verder terzijde houden.