Ben wel blij dat ik het alleen beheer heb over de verwarming

Dus nu staat ie uit omdat het water me van mijn lijf afloopt, straks heb ik het weer stervens koud
en ga ik weer proberen hier een tropisch paradijs na te bootsen.
Als ik blijf liggen en niet beweeg gaat het best...
(nou ja in verhouding met als ik probeer mijn hoofd boven het maaiveld uit te steken)
kwark is op

Brood is op, beschuit heb ik nog in overvloed, sinasappeltjes en banaantjes ook, jammie!
Panadol zetpillen bijna ook op.. (aangezien ik last van mijn maag

Denk dat er morgen tripje C1000 aan zit te komen, tussen koud en heet in.. Dan heb ik ca 1 uur...
(C1000 zit om de hoek en etos ook, apotheek ook.)
Mijn baas belde net, wanneer ik dacht beter te zijn, nou ik hoop vandaag nog, maar ja.. weet ik veel..
Ondertussen hang ik hier nog met 39

Maar schrale troost, onkruid vergaat niet, binnenkort ben ik als herrezen..
Voor nu, kijk ik naar mijn lege flesje water en hoop dat het zich spontaan gaat vullen

Hoop 1 ding, dat ik snel beter ben, wil naar paardjes en hond wil lekker wandelen, niet naar dichtbijzijnde boom en terug.
Nou ja, als ik beter ben, zal die zwarte ook nog wel even opkijken, die is denk ik mede gaan profiteren van het feit
dat ik vorige week al zo brak als een konijn was. I'll be back!!!! pas op zwartje!!!
En stalgenootjes vinden hem heel lief! Is ie ook! aan een touwtje! en in de paddock met vriendjes!
Sjollie vind nooit iemand erg, die gedraagt zich doorgaans als fjord. (hoef ik niet uit te leggen

Laptop is toch zo handig, echter duik nu weer even echt onder.