Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En die had maar enkele inlages.
Omdat het allemaal erg snel is gegaan qua inrijden, heb geen tegenslagen gehad en het is gewoon sneller gegaan dan verwacht, had gedacht dat ik ergens in de zomervakantie haar wel zadelmak zou hebben maar ik kan nu gewoon alles al met haar. Dus besloten om maar te gaan lessen zodat ik haar door kan rijden onder begeleiding. (vanaf de grond zie je altijd meer
) Ben benieuwd hoe ze gaat reageren op een vreemde omgeving, op andere ponys in de buurt, op de binnenbak enz! Heb om 18.00 les, jullie duimen wel even, toch?
ja ja nog 25 dagen en Bo word ingereden
.
) Dus vanaf nu ga ik werken aan stelling en nageeflijkheid, heb er echt zin in! 

MissDonna schreef:een paard van 3 dat net onder het zadel is al stelling aan nemen? vind ik ERG vroeg?!!
Mrln90 schreef:Nog een kleine toevoeging:P Want wat ze qua stelling bedoelde was dat ze de goede kant op bol liep. Ze liep namelijk linksom teveel met haar hoofd en kont naar buiten. Ze draaide dus om het buitenbeen zeg maar, ipv het binnenbeen.
MissDonna schreef:Mrln90 schreef:Nog een kleine toevoeging:P Want wat ze qua stelling bedoelde was dat ze de goede kant op bol liep. Ze liep namelijk linksom teveel met haar hoofd en kont naar buiten. Ze draaide dus om het buitenbeen zeg maar, ipv het binnenbeen.
dat is puur een qwesti van evenwicht. Let goed op dat je hem niet te veel belast. ga eerst rechtuit, firugeren laat m dan op zn eigenbeetjes lopen. dan recht ie zich vanzelf ook rechter. Omdat ie meer evenwicht krijgt.
Neem anders ook een x les van iemand anders. kijken wat die zegt!
Daarom gaat de galop ook nog niet, kwestie van evenwicht en nog te weinig ervaring, komt allemaal wel. Maar dat betekend niet dat je er niet aan kunt werken