Leuk, ik zag nog meer foto's voorbij komen Blooperfoto's kan ik ook wel aan hoor (al weet ik niet of die er zijn, maar leef je uit)
SecretLIN
Geplaatst: 10-07-11 10:09
ukie schreef:
Aargh, ik kon er wel frikandellen van maken op dat moment Iedereen bedankt voor de hulp nog!
hhahahaha geweldig lig in een deuk
* ben stille meelezer, heb ook een fjord maar zou zelf echt niet durven te springen maar vind jullie foto's als fjordenliefhebster super leuk om te zien
Ik ben inmiddels bijna klaar met alle filmpjes. Wat onwijs gaaf zeg. Ik ben dan wel in bezit van een fjord, maar niet van lef Als Amber zich een keer geroepen voelt, mag ze best met Norvid een keer zo'n cross doen
Ppfff ik heb spierpijn !! Denk dat het komt omdat 2 lieve fjordjes niet naar beneden wouden thoen heb ik met de lonzeerlijn me afgezet vanaf een balk nu erg spierpijn in me boven been haha
Is er ook iemand die kan vertellen wie wie is. Ik ken niet iedereen die meegedaan heeft. De foto's zijn prachtig. Misschien wel een leuk idee om bij een volgende keer te komen kijken.
Erpel
Geplaatst: 10-07-11 17:45
Wauw, ziet er uit als een supergave dag! Als er nog eentje in het najaar is.. Kom ik ook
ik ben in elk geval diegene met het grijze dekje, amber in het groen, rianne in paars, fjordy was rood (srry ben je naam even kwijt) en jowien was met barefoot zadel.. dat was groep 2 andere groepen weet ik ook niet alle namen van..
_Karin
Geplaatst: 10-07-11 19:44
Hipar schreef:
Karin, jouw foto's zijn echt gaaf, heb je een website?
Nee is puur hobby
Van de volgende mensen heb ik nog foto's als ze die willen stuur dan een pb met je emailadres en het nummer dat hier bij de foto staat dan stuur ik je de foto's toe.