Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
J0ortje_M schreef:sweetwendy schreef:Heb al vanaf donderdagavond de griep..en denk steeds aan Daisy..Kan haar maar niet loslaten..![]()
Binnenkort krijg ik 2 kettingen met een plukje haar van haar en volgende week een reading.
Ojee, wat is er gebeuert met Daisy????
Jeskim schreef:Was alweer vergeten dat de keuring in Rheinland was, wist ik ook wel en was al benieuwd.. Vooral naar de drie die al in dit topic staan, hihi..
Komen ze ter dekking bij Van der Aa?? Suus??
Oeh, die Bjarne, leuke afstamming!!
Blonde papa, Hannibal als opa..
Jeskim schreef:Ah, ik snapte het al niet meer.. Ik meende al dat er 3 Baldrians waren, twee van Van den Aa en een van Borsbach..
Erdoor zijn dus Erik: Baldrian x Jolster x Lars van Van der Aa en Edwin: Baldrian x Lenngard x Jolster van Borsbach..
Ik geloof dat ik het weer op een rijtje heb.. Vraag me af of ze dat in NL zouden doen, twee zulke aan elkaar gerelateerde hengsten goedkeuren, hihi..
En die van Borsbach komen allicht niet bij Jan..
leoensuzanne schreef:Jeskim schreef:Ah, ik snapte het al niet meer.. Ik meende al dat er 3 Baldrians waren, twee van Van den Aa en een van Borsbach..
Erdoor zijn dus Erik: Baldrian x Jolster x Lars van Van der Aa en Edwin: Baldrian x Lenngard x Jolster van Borsbach..
Ik geloof dat ik het weer op een rijtje heb.. Vraag me af of ze dat in NL zouden doen, twee zulke aan elkaar gerelateerde hengsten goedkeuren, hihi..
En die van Borsbach komen allicht niet bij Jan..
Ik begin er zelf door te twijfelen! Maar volgens mij is de afstamming van Erik die van Edwin en andersom. De Baldrian van Borsbach is van vd Aa geweest. Hij heeft die na de HK in Nederland bij hen gezien en heeft hem later gekocht.
Bella schreef:Ook ik meld me hier maar...uberverslaafd al tig keer gekeken of ie het niet toevallig alweer deed en toen besloten "verhip, zal er niet iets op bokt staan erover?"...uiteraard