Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vippie schreef:Hmmmmm hogere temp betekend toch koelwater meenemen. Had van mij wel rond de 8 graden mogen blijven tot volgende week
, blijkbaar tegen een virus of zo aangelopen..
Met zonnebril red ik het niet, hele kop is dik, 1 kant erger dan de andere, heel charmant!)
Of is gewoon een algehele staat van lamlendigheid? Heerst geloof ik ook griep..hier in de omgeving zijn veel mensen ziek..oeps, je komt hier net vandaan! 
nooit..soms een paar stapjes achteruit maar ik laat hem nooit omdraaien dus daar is de lol ook gauw vanaf. Woest briesen doet hij ook graag en vanmorgen kreeg ik zelfs een paar keer zo'n dolle kopchud-achtige move te zien! Hij voelde zich goed dus hopelijk is de hoest binnenkort weg en kunnen we aan zijn conditie gaan werken..wil dat rondje van vanmorgen graag in draf kunnen..
maar zo te horen heeft ie er wel van genoten. En ik begrijp van Sjolvir dat een beetje stappen dus eigenlijk goed is om wat slijm omhoog te krijgen? Hihi, dat hinniken!Sjolvir schreef:Tuurlijk Sjolvir, iedereen die grondwerken leuk vind natuurlijk, fjord of geen fjord! En ja, profiel moet ik misschien maar een beetje minder foto's in zetten....@Pareltje en de rest, mogen mensen met niet fjorden (of wel fjorden en hun schaduw) ook komen buurten in
grondwerktopic? Vast wel.. Heb Sjol vandaag even laten grondwerken met Tobago, dat werkte..
Hij deed bij haar ook vervelend, resultaat 2 hoeven... Daarna was ie bij mij ook poeslief.. (dank je Sjol)

)