Wauw @Chelinka wat heb jij super mooi tuig zeg! en Rico springt echt super! @Marjoow je hebt hem lekker aan het lopen!
carmenjordan
Geplaatst: 15-09-14 23:35
Hele leuke fjorden! Leuk om te zien dat er steeds meer gesprongen wordt! Maak kennis met mijn fjordje, ze vindt het springen super leuk en haar oortjes gaan altijd naar voren als ze hindernissen in de bak ziet haha! Ik ben dat trouwens zelf niet in het filmpje, durf nog niet zo hoog
Gister heb ik heerlijk gereden op Erasmus, de eerste keer dat ik op hem reed maar Oh..Wat is dat een schat zeg! Heb nog nooit zo ontspannen gereden Hij is wat kleiner dan de rest maar echt een topper. Ik ben helemaal verkocht aan hem...
Ik rijd op een manege met alleen maar Fjorden en Groningers
2e x in 1 week nu al dat ik spring.. was wat te veel voor meneer heeft vaak geweigerd, vooral op de sprong met hekjes onder, vind die sowieso ook wat eng.. maar op een sprong die wel goed ging toch 90 hoog en 50 breed gedaan!
Amber_
Geplaatst: 18-09-14 12:05
Guido ziet er goed uit ! Hij is weer mooi op geknapt
Dragan blijft een gaverd, mooie kleur !
Imca is wel duidelijk een Hermanssen, herkenbare bouw !! Mooie dame hoor
Mooi resultaat met Archy ! Gefeliciteerd!
Zuske kan leuk springen !! Fjorden kunnen het vaak prima, maar veel oefenen is de kunst
Winston loopt fijn Marjo !
Hengst Gio weer eens, hij mocht even uit zijn kudde en mee naar Horse Event!
Prachtig doe Bo!!!! Mooi fors type! Ik hou er wel van!
marjan1986
Geplaatst: 18-09-14 15:58
Wat een leuke fjord is Bo! heel veel succes met je wedstrijd! Ahhhh Gio! pracht hengst! Belofte voor de toekomst! Chelinka ik doe het je niet na dat springen haha. Netjes hoor! Heb Archy ff in een link gedaan. Had vanochtend een fotoshoot marjan1986 @ [ITP] Fotoshoot Archibald van het ijzerlaantje.