Zondag kennismakings sgw gehad. Springen een balkje helaas en cross foutloos. Starten tusse paarden en zonder ijzers dua 80 cm. Gras was zeiknat door de regen.
Hindernis 7, 8, 12, 15 waren de hindernissen waar het meest opgeweigerd werd. Enya springt er zk overheen topper.
Hindernis 16 was de waterbak moesten we in stap doen ivm de regenval. .
Hindernis 18, een dikke trakhner, toen ik aan het wachten was om te starten riepen ze om dat de grond wel goed was maar ook veel paardeb weigerde. Ik twijfelde en besloot hem niet te springen terwijl ik dua aan het wachten was. Maar toch gedaan, extra been tikje op de hals en klikje met de tong.
En de laatste hindernis nummer 20. Springt heel vaag maar wel foutloos .
Samblabla; ja idd en hij is nog geen 4 maanden op die foto Nymeria; ja is heel grappig hij was aan het stijgeren en kwam net naar beneden alleen het effect van deze foto vond ik helemaal geweldig lijkt net of hij schrikt Noekk; dank je wel! ja het zal echt een knappe man worden denk ik
Hoi hoi, ik meld me ook. Ik heb sinds een paar maanden een lease/verzorg Fjord Ze is veel te dik, maar daar wordt aan gewerkt Heb nog niet zo mooie foto's, maar ik heb binnenkort misschien een shoot. Chelinka hoe doe je die voorpluk zo leuk? Lijkt me leuk om bij een shoot te doen, ziet er echt mooi uit!