Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kristelhans schreef:Dank voor je lieve woorden! Weerstand is dus het probleem. Beer heeft afgelopen zomer keelonsteking, longonsteking (zwaar) en droes gehad..allemaal achter elkaar... Dit was aan het einde van de zomer en zijn weerstand was echt toen al belabberd. Daarom ben ik dus ook zo bezorgd. Hij heeft gewoon niet veel reserves maar goed..we blijven positief! Eerst de kuur maar afwachten en dan zien we wel verder.
kristelhans schreef:Hmm dat is inderdaad wel een heftig verhaal..maar ook wel heeeeel fijn dat Bart dit nu zo aangeeft.. wel even zuur maar ook, op lange termijn, wel eerlijker tegenover Cas. Hoelang ben je zelf? 1,40 kan heel mooi passen hoor! Ik reed een fjordje bij op stal (die is nu helaas weg) en die was ook van dat formaat en dat ging super! Ik ben 1,71..heb wel een foto als je wilt zien hoe het oogt..
nathalie2302 schreef:wow Amber...wat een gave foto's..dat ziet er eigenlijk prima uit..je komt nog niet eens gek onder z'n buik uit en ook op die foto's zonder zadel lijkt het niet raar....ach ik moet gewoon woensdag afwachten...Bart zou Cassper nog steeds verder elke dag voor de wagen pakken dus we bekijken het dan maar...
Bij Cos staat op de site 1m38-1m40...wel echt een kruimeltje dus
nathalie2302 schreef:Jamin komt ook uit een kudde van Staatsbosbeher, daar heeft ze de eerste 4 jaren van haar leven rond gelopen.Heeft staatsbosbeheer een hele kudde Fjorden lopen ergens dan? Hier in de buurt loopt wel de kudde koninks (oostvaarderse plassen) dat vinden we altijd erg mooi om daar te gaan wandelen/kijken...