Dat is wel de bedoeling Sandra. Zij en Hindra moeten samen onze toekomstige fokmerries worden.
Teteltee
Geplaatst: 20-04-12 17:44
Tatjana weer eens tijdens een ongeplande 'fotoshoot' (zie huisslippers ) in haar paddock. Lekker kroelen met de oogjes dicht En hoe ontzettend klein ze lijkt met mijn vriend er naast! Ze is 1.36, gelukkig ben ik maar 1.60..
Wat heeft ze mooie zwarte benen zeg Staart is ook erg donker! Ga je haar manen laten groeien?
Teteltee
Geplaatst: 20-04-12 17:53
Dankje Nee ga ze niet laten groeien, ze lijken op de foto meer te hangen doordat we er in krabbelen, dat vind ze heeeerlijk. Maar er mag wel weer een stukje af ja! En er zit ook een flinke hap in van haar regendekentje.. Ach ze is lief.. Daar gaat het om
Dit is Boris fjord van vriendin (mismijk) die ik wel rijd! Vandaag clubwedstrijd gehad in de M1 was 1e keer voor zowel Boris als mij en hadden een 2e plaats met 188 punten
Ikaro heeft wel een herkenbaar koppie! Alweer een maand oud, waar blijft de tijd!!
amyyy55
Geplaatst: 22-04-12 20:22
we wilden even weten of eenbarefoot hem stond, en hoe hij zou reageren. dus het zadel is nog geen 15 min. op geweest. Maar hij bleef rustig staan ben echt trots!
Laatst bijgewerkt door amyyy55 op 22-04-12 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt