Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flurk schreef:1700 vind ik ook erg veel of zat er behalve het paard een complete uitrusting bij?
silverbrumby schreef:Ik heb helaas geen foto, maar wat is ongeveer de waarde van een 10 jarige fjordenruin, 1.48 hoog, vader is: Briggen
Hij heeft papier van het fjordenstamboek, en is gechipped, en dna getest.
Hij is dressuur op ongeveer L niveau ( wijken, schouderbinnenwaarts e.d kan die dus) en ook basis western gereden( nu dressuur, maar jaar geleden nog western). Er kan iedereen op rijden, beginner tot gevorderd, hij past zich aan zijn ruiter aan
Hij is isabel van kleur, met aalstreep en zebrastrepen op de benen. Hij is helaas wel een luchtzuiger. Wat is hij ongeveer waard??
fjordido schreef:volgensm ij heb ik ze allebei wel eens met een foto in het boekje zien staan, kan dat?
ik vind dat de merrie goed kan springen eerder een - dan een + ik hou er niet van om op die leeftijd al te springen.
maar goed een modelmerrie die lekker te rijden is.. 1650?
en Yvar dan omdat het een ruintje is minder, 1400 - 1500 misschien. maar als hij veel uitstraling heeft en een flinke stokmaat zou ik er zelf al meer voor over hebben.
murie21 schreef:Ik heb er 1 voor een vriendin van mij die dit paard wil kopen(= haar verzorgpaard)
Noahchim
orsta x barstad
13 jaar en 3e premie.
Sjolvir schreef:als je in oude tonge woont.. die sjol van mij start daar op 3 febr. bij die manege ergens aan de dijk, weet zo niet hoe het daar heet...... in het regio kamp in de m2.. (vandaar z1 gerecht. nog niet gestart.. mag niet voor het kamp... dus effe wachte....)