ja maar... vandaag is het maandag.. de ergste dat van de week!

da kan nie zonder fw

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
leoensuzanne schreef:dendola schreef:Oh Yvonne, spannend om zonder pijnstillers vandaag te doen! hopelijk doet hij het goed!
@ Suzanne, komen beide hengsten van Bernts uit Appeltern?
Yep, dat is al nr 3 van hem die in Duitsland wordt goedgekeurd. Ook Cobus uit Ojeetje was goedgekeurd.
Lennox schreef:Het was schitterend weer en Pablo en ik hebben er van genoten. Zijn oren (die erg klein zijn haha) strak naar voren en lekker doorstiefelen. Heerlijk paard!
Vippie schreef:Wendy loslaten hoeft ook nog helemaal niet, dat komt vanzelf wel als de tijd er rijp voor is. Ik heb Tjo pas na 2,5 jaar soort van los kunnen laten. De een verwerkt zoiets sneller dan de ander, gewoon lekker je eigen tempo zoeken. Helemaal loslaten kun je ze toch nooit.
Vippie schreef:Kdies hebben we vrij snel erna gekocht, maar we zaten al in 2e paard erbij zoektocht dus dat ging vrij snel. Maar het heeft wel heel lang geduurd voor ik hem echt toeliet van binnen. Afgelopen februari heb ik Tjo pas soort van los kunnen laten om kdies een eerlijke kans te geven (die stond toen al bijna te koop). Kdies kon gewoon tot dat moment niet aan mn Tjootje tippen. Nu ik Tjo heb losgelaten en Kdies heb toegelaten merk ik pas wat voor topknol ik onder mn gatje heb. En dan beginnen we nog maar net.
Dus het komt zoals het komt, je hoeft je niet schuldig te voelen, nergens voor nodig. Stomme ongelukken zitten in stomme hoekjes. Dais zal alleen maar blij zijn dat je weer gelukkig wordt met een ander paardje. Die blijft echt nog wel even bij je om je op de rit te helpen
Vippie schreef:Niet doen, gewoon gewoon gaan kijken, voor hetzelfde geld is het helemaal niks en heb je geen klik of wat dan ook. je hoeft niet meteen het eerste paard te kopen wat je tegenkomt natuurlijk. Wij hebben er ook genoeg gezien hoor. Veel waren leuk, maar vooral omdat ze van en ander waren
Moon van Satour riep die bewuste avond: voor nooit geen paard meer. En een week later had ze Flippie gekochtHet komt zoals het komt.