storing fjorden wereld?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: storing fjorden wereld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 10:04

:D :D

ja maar... vandaag is het maandag.. de ergste dat van de week! ;(
da kan nie zonder fw :+

leoensuzanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 10:14

dendola schreef:
Oh Yvonne, spannend om zonder pijnstillers vandaag te doen! hopelijk doet hij het goed!

@ Suzanne, komen beide hengsten van Bernts uit Appeltern?

Yep, dat is al nr 3 van hem die in Duitsland wordt goedgekeurd. Ook Cobus uit Ojeetje was goedgekeurd.

dendola

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 10:16

leoensuzanne schreef:
dendola schreef:
Oh Yvonne, spannend om zonder pijnstillers vandaag te doen! hopelijk doet hij het goed!

@ Suzanne, komen beide hengsten van Bernts uit Appeltern?

Yep, dat is al nr 3 van hem die in Duitsland wordt goedgekeurd. Ook Cobus uit Ojeetje was goedgekeurd.

Wel gaaf voor hun zeg, zo drie hengsten al goedgekeurd...ben heel benieuwd naar foto's

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 10:17

spannend ivonne!!

Vanmiddag de dierenarts, hopen dat we wat wijzer worden mbt jeuk.

als het luizen zijn karin, had nirvana er dan ook geen last van? ze staan nl in 1 grote gezamelijke stal, met een schot er tussen

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 10:36

Ik wil ook graag FW weer online, maar de host heeft niet zoveel haast geloof ik 8)7

Gwynna en Gjendra hebben echt veel van elkaar Annemarie, dezelfde oogopslag en uitstraling! Ze lijkt wel echt heel klein naast Wilfred hihi :D

Mbt de hengstenkeuring in Rheinland:

Kampioenshengst Bjarne (v. H. Bacardi x K. Hannibal):
http://www.michael-brandel.ilovefotos.d ... 726129.jpg

Reservekampioen Erik (v. Baldrian x Ojeetje v. Jolster) in eigendom van v/d AA:
http://www.michael-brandel.ilovefotos.d ... 726131.jpg
http://www.michael-brandel.ilovefotos.d ... 726132.jpg

Gekeurd, Edwin (v. Baldrian x Yvonne v. Lenngard (uit Ojeetje) in eigendom van Borsbach:
http://www.michael-brandel.ilovefotos.d ... 726130.jpg

Er staat ook nog een standfoto van Bjarne op het Duitse forum, maar die kan ik zo niet plaatsen. Echt een plaatje van een hengst, niet zo luxe als ik gewend ben van de Duitsers.
De Baldrian uit Ojeetje vind ik ook beslist niet verkeerd, maar die uit Yvonne vind ik helemaal niks. Het hoofdstel plus oornetje werkt ook niet echt in zijn voordeel denk ik...

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 10:42

Ik zat idd ook al te kijken, wat heeft die nou op zn kop :D

dendola

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 10:42

Je hebt weer mooie foto's geplaatst Reinou :) Wat een mooie locatie trouwens (zo wat te zien is vanaf de foto) om de hengsten voor te brengen.

dendola

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 10:43

Vippie schreef:
Ik zat idd ook al te kijken, wat heeft die nou op zn kop :D

Kunstmatige kuif bij gebrek aan kuif? hihi

Foss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 10:45

Het kan best dat het ene paard luizen heeft en de andere niet, gisteren met scheren had maar 1 paard een paar luizen en bij de rest heb ik niks gezien.

Zo 2 uur in de rij voor 7 sec Marco Borsato dan heb ik het toch beter hij loopt hard langs mijn stal en ik zien hem bijna dagelijks :D gemeen he.

Lennox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 11:04

Goedemorgen!

Jeetje jullie hebben hard gekletst dit weekend.
Annette wat vreselijk van Ché, ik hoop echt dat hij niet hetzelfde heeft Alex en dat het gewoon goedkomt... :(:)
Janneke jij ook heel veel sterkte vandaag. Dat zijn ontzettend verdrietige dingen.

Ik ook ik ben gisteren lekker aan het boscrossen geweest. Het was schitterend weer en Pablo en ik hebben er van genoten. Zijn oren (die erg klein zijn haha) strak naar voren en lekker doorstiefelen. Heerlijk paard!

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 11:09

Heb al vanaf donderdagavond de griep..en denk steeds aan Daisy..Kan haar maar niet loslaten.. |(
Binnenkort krijg ik 2 kettingen met een plukje haar van haar en volgende week een reading.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 11:11

Lennox schreef:
Het was schitterend weer en Pablo en ik hebben er van genoten. Zijn oren (die erg klein zijn haha) strak naar voren en lekker doorstiefelen. Heerlijk paard!

Zo moggel Viv, heeej Marijk.... sorry kwartje valt nu pas. (en ik maar denken wie is die Lennox dan).

Paabje is leuk he buiten? Heb toen die wedstrijd in Kootwijk en de vakantie in Holten ook zo genoten met Roos en de poownies.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 11:13

Wendy loslaten hoeft ook nog helemaal niet, dat komt vanzelf wel als de tijd er rijp voor is. Ik heb Tjo pas na 2,5 jaar soort van los kunnen laten. De een verwerkt zoiets sneller dan de ander, gewoon lekker je eigen tempo zoeken. Helemaal loslaten kun je ze toch nooit.

Lennox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 11:15

Pablo is geweldig buiten, hij vind het zo leuk en hij maakt hele leuke geluiden loopt af en toe lekker te knorren :D.
Haha ja Lennox is een KWPN'er die ik gehad heb (helaas in moeten laten slapen toen hij 6 was) vandaar de gebruikersnaam.
Moet het maar eens wijzigen als ik het ook wel lekker anoniem :D.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 11:17

Ah vandaar, paard van stalgenootje heette ook lennox dus dacht al van wat doet Pris nou hier :D

Kim_PWF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 11:26

Goedemorgen,

Ik ben een weekendje weggeweest, dus heb het hier niet gevolgd. Ik vond het ook al zo raar dat ik steeds niet op FW kon. Heb van het weekend ook via me telefoon geprobeerd erop te komen.
Hopelijk word het snel opgelost, want ik mis het wel hoor!

Ik ben nu 2 weekjes lekker vrij en daarna beginnen bij me nieuwe baan, dus 2 weken lekker de tijd voor Patricia en Wendie :D

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 11:29

Vippie schreef:
Wendy loslaten hoeft ook nog helemaal niet, dat komt vanzelf wel als de tijd er rijp voor is. Ik heb Tjo pas na 2,5 jaar soort van los kunnen laten. De een verwerkt zoiets sneller dan de ander, gewoon lekker je eigen tempo zoeken. Helemaal loslaten kun je ze toch nooit.

Zoh oke, dankjewel.
Wanneer ben jij toen weer aan een nieuw paardje begonnen?

Ik wil misschien volgend jaar ook wel weer een nieuw paard, wil wel weer graag een fjord maar dan heb ik het idee alsof ik "vreemdga" alsof ik daisy verraad ofzo..

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 11:35

Kdies hebben we vrij snel erna gekocht, maar we zaten al in 2e paard erbij zoektocht dus dat ging vrij snel. Maar het heeft wel heel lang geduurd voor ik hem echt toeliet van binnen. Afgelopen februari heb ik Tjo pas soort van los kunnen laten om kdies een eerlijke kans te geven (die stond toen al bijna te koop). Kdies kon gewoon tot dat moment niet aan mn Tjootje tippen. Nu ik Tjo heb losgelaten en Kdies heb toegelaten merk ik pas wat voor topknol ik onder mn gatje heb. En dan beginnen we nog maar net.

Dus het komt zoals het komt, je hoeft je niet schuldig te voelen, nergens voor nodig. Stomme ongelukken zitten in stomme hoekjes. Dais zal alleen maar blij zijn dat je weer gelukkig wordt met een ander paardje. Die blijft echt nog wel even bij je om je op de rit te helpen ;)

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 11:42

Vippie schreef:
Kdies hebben we vrij snel erna gekocht, maar we zaten al in 2e paard erbij zoektocht dus dat ging vrij snel. Maar het heeft wel heel lang geduurd voor ik hem echt toeliet van binnen. Afgelopen februari heb ik Tjo pas soort van los kunnen laten om kdies een eerlijke kans te geven (die stond toen al bijna te koop). Kdies kon gewoon tot dat moment niet aan mn Tjootje tippen. Nu ik Tjo heb losgelaten en Kdies heb toegelaten merk ik pas wat voor topknol ik onder mn gatje heb. En dan beginnen we nog maar net.

Dus het komt zoals het komt, je hoeft je niet schuldig te voelen, nergens voor nodig. Stomme ongelukken zitten in stomme hoekjes. Dais zal alleen maar blij zijn dat je weer gelukkig wordt met een ander paardje. Die blijft echt nog wel even bij je om je op de rit te helpen ;)

Pff dankjewel..zit hier al met een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen..
Heb namelijk al wel een leuke op het oog maar voel me zo schuldig om dat nu al te doen en te zeggen..

Fjordenmaniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 11:48

Balen dat FW het niet doet, maar gelukkig is daar back-up Bokt nog ;)
Yoline schreef:
Ik wil ook graag FW weer online, maar de host heeft niet zoveel haast geloof ik 8)7
Wat was het adres ook al weer :? dan sturen we wat peper op ~~}>

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 11:49

Niet doen, gewoon gewoon gaan kijken, voor hetzelfde geld is het helemaal niks en heb je geen klik of wat dan ook. je hoeft niet meteen het eerste paard te kopen wat je tegenkomt natuurlijk. Wij hebben er ook genoeg gezien hoor. Veel waren leuk, maar vooral omdat ze van en ander waren :D

Moon van Satour riep die bewuste avond: voor nooit geen paard meer. En een week later had ze Flippie gekocht :D Het komt zoals het komt.

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 11:51

Vippie schreef:
Niet doen, gewoon gewoon gaan kijken, voor hetzelfde geld is het helemaal niks en heb je geen klik of wat dan ook. je hoeft niet meteen het eerste paard te kopen wat je tegenkomt natuurlijk. Wij hebben er ook genoeg gezien hoor. Veel waren leuk, maar vooral omdat ze van en ander waren :D

Moon van Satour riep die bewuste avond: voor nooit geen paard meer. En een week later had ze Flippie gekocht :D Het komt zoals het komt.

Dat is ook zo. Ik zie wel wat er op mijn pad komt..

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 11:52

Sterkte Wendy :(:)

Even een leuk bericht:
Met een beetje geluk is FW vandaag of morgen weer online!!!

*\o/* *\o/* *\o/*

Foss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 11:54

Wendy, gewoon gaan kijken en als je gevoel goed is gewoon doen het leven is bij de levende en Daisy wil ook dat jij gelukkig bent want dan is zij het ook een ander paard is geen plaatsvervanger maar een nieuwe start.

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 11:54

olé olé olé :D