Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
karev schreef:Kelly_Taco schreef:Jammer dat mensen toch zo ongeloofwaardig zijn terwijl er hier iemand verteld dat zij hem heeft ingereden.
daar zal je o.a mij mee bedoelen. Als ik andere dingen hoor, zegt dat niet meteen dat jij ongeloofwaardig bent, of dat ik dat ben naar jou toe, maar ik had gewoon anders gehoord,en ja dan mag je toch ff dubbelchecken?!
Renee_tjuh schreef:Dat lijkt me wel leuk dat je het paardje, dat je bereden hebt en onlangs verkocht is, toch steeds weer ziet zodat je ziet hoe het met hem gaat.
Vlin struikelt wel veel met zijn rechtervoorbeen. deed hij dat bij jou ook zo veel. De hoefsmid zegt dat zijn hoeven prima in orde zijn en mijn instructrice zegt dat het bespiering is. (dit zegt nu het baasje van Vlin)
Renee_tjuh schreef:Vlin is gecastreerd begin april en 28 april heben wij hem gekocht dus zolang heeft hij niet stilgestaan. Ik denk niet dat het daaraan ligt. Hij doet het ook niet in de bak maar voornamelijk tijdens de buitenritten. Dus loopt hij misschien te suffen. Hij heeft bij Rien wel flink geknokt met dat zwarte hengstje (Dusty????)en misschien heeft hij toen een knal tegen zijn been gehad. Ik weet het niet. Ik maak me er toch wel wat zorgen over.
alcootje schreef:Hij is voor dat hij gecastreerd is ook niet veel gereden.
akci schreef:alcootje schreef:Hij is voor dat hij gecastreerd is ook niet veel gereden.
Weet niet hoe dat op andere stations was.
Maar op het fjordencentrum is hij ,buiten het dekseizoen om, best goed gereden.
En we zijn veel met hem bezig geweest.
Renee_tjuh schreef:Wat is Karev een prachtig donkere fjord. Het lijkt mij een grote lieverd, net als Vlin.
Renee_tjuh schreef:oh ja, nog even iets anders. waarom kiezen zo veel mensen voor een westernzadel voor hun fjord. Ik vraag dit omdat ik voor Vlin een ander zadel wil.
Renee_tjuh schreef:wel leuk zo, om van alles over ons paardje te lezen.