Mijn fjordenbaal Winnie ( Stamboeknaam Orwin ) Vader: Havstad Moeder: Kelmar (van daan4ever hier op bokt) Vader moed: Toddy Geboren op 18.05.1994 ( word dus dit jaar 14!! )
Ik vind trouwens BOB errug cool Volgens mij een donderkoppie 1e klas
Dit was veronica, ik heb haar moeten laten inslapen op 26-02-2008, ze was 7 maanden drachtig. Ik heb haar 5 jaar gehad. Op deze foto was ze 7 maanden drachtig. Veronica was een Rex x Havstad
En nu mijn nieuwe aanwinst
Zijn naam is Dean (stamboeknaam = dinant) Stendis bue x Havstad (oops had hem eerst even moeten poetsen zie ik )
@ Bernice: dat was mij destijds in Emst ook al opgevallen. Daar zag ik gewoon raya lopen alleen dan wat groter. Je kan dus duidelijk zeggen dat ze allebei wel wat van paps mee gekregen hebben.
[quote="brenda1982"]Dit was veronica, ik heb haar moeten laten inslapen op 26-02-2008, ze was 7 maanden drachtig. Ik heb haar 5 jaar gehad. Op deze foto was ze 7 maanden drachtig. Veronica was een Rex x Havstad
Wat is er gebeurd met Veronica? Moest je haar plotseling laten inslapen of was ze ziek of zo?
Ook ik wil mijn fjord een keer showen, ik ben niet zo vaak op bokt, maar wil de fjorden gedeelte een beetje in de gaten blijven houden, en daar ook mee babbelen met de fjorden gekken
Mijn fjord: Naam: Alinde Vader: Holmar Moeder: Fanny Fokker: A. Wijnstra (schrijver van ''Fjord in beeld'' en prof paarden fotograaf) Geboorte datum: 01-06-2004 Geslacht: Merrie