cynthiar schreef:Leuk, er zijn toch meer 30 plussers op bokt met een fjord dan ik dacht!
Wat heeft je fjord een mega staart zeg
Ben jaloers.....lol
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
cynthiar schreef:Leuk, er zijn toch meer 30 plussers op bokt met een fjord dan ik dacht!
Chippewa schreef:Ik las het op FW. Goede hengstkeuzejeetje leuk hoor zoveel 30 plussers met fjord.
De fjord blijft toch ook wel 1 van mijn favorieten naast de quarter / paint. ik zou niet zonder mijn Tjtske kunnen.
Tjitske gaat volgende week naar de hengst , wie weet volend jaar een kleine rodblakke erbij.

Chippewa schreef:hey meiden, ik vertrek voor 3 dagen naar Berlijn, 1 van onze teven is loops en moet gedekt worden. Altijd weer spannend !
Groetjes en iedreen nog een fijn weekend,
Jennifer
fjordido schreef:hee leuk we kunnen wel een keer een sokkenclubje oprichten whaha
deze ouwe sok is jouw welbekend.. kusjee!!
teriema schreef:Deze sok komt 11 maanden te kort, maar ik vond 34 al een hele pijnlijke leeftijd, 35 komt zeker nog harder aan?
ik ben 44 en tussen de kwpners hebben wij ook nog een "oude"fjord
een ruin van 20 jaar , hij heeft onze 2 dochters toen ze klein waren leren rijden
de oudste is er ook ooit mee gestart en tot de L1 gekomen, mijn man heeft er mee leren mennen en ik zelf heb er menig buitenrit mee gemaakt. op dit moment hebben wij hem uitgeleent aan mensen hier in de buurt om ook die kinderen "vertrouwd"te maken met een eigen paard, inmiddels hebben ze zelf een pony aangeschaft en als dat goed gaat komt hyborg na de zomervakantie weer bij ons thuis