maar...
geschoren is 100 keer practieser als je m aan het werk hebt.
Dus mooier vind ik het niet maar practieser wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)

. Wel leuk zo'n bolletje in de winter!
maar ik ben een luie en functionele scheerder, dus scheer niet zijn buik, niet zijn benen, niet zijn hoofd, niet de zadel plek en singel plek.. Lekker snel klaar met scheren!! En toch geen drijfnatte fjord tot midden in de nacht..

en werd ook nog is lelijk gedaan die foto,s die ik hier zie zijn ze wel mooi op geschoren maar vind niet mooi
lekker zacht heerlijk om op te liggen ofz lekker knuffelen
als ze helemaal onder de sneeuw zitten prachtig gewoon als je ze scheert moeten ze ook gelijk een deken om :s
Ik heb nog nooit een geschoren fjord gezien, maar ik zit er wel over te denken om in de zomer m'n eigen fjord te scheren, ik vind het namenlijk zielig als ze zo zweten bij wel 30 graden!
Hissa_co schreef:ik heb geen idé!Ik heb nog nooit een geschoren fjord gezien, maar ik zit er wel over te denken om in de zomer m'n eigen fjord te scheren, ik vind het namenlijk zielig als ze zo zweten bij wel 30 graden!
![]()
Ik ben dus wel voor scheren maar kwa uiterlijk?! geen idé!
Hissa_co schreef:maar ik zit er wel over te denken om in de zomer m'n eigen fjord te scheren, ik vind het namenlijk zielig als ze zo zweten bij wel 30 graden!