keuring 2 sep Beekbergen

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amber_

Berichten: 10138
Geregistreerd: 21-06-05

Re: keuring 2 sep Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 21:45

Cinnepin schreef:
waarom kom je nie meer? en nr 37 ook nie?
Ik wel nr 34 dus Haha!


Ze is helaas verkocht, en donderdagochtend alweer opgehaald !
Ik ben wel van de partij, ik help kennisen Lachen!

Sammiej
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-06-04

Re: keuring 2 sep Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 22:57

Ik ben assist. nummer 34 Haha!

Oftewel fotograaf van Fjord nmr 34.
Ga met Cinnepin mee Knipoog

Vjestagirl

Berichten: 26687
Geregistreerd: 11-08-06

Re: keuring 2 sep Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 23:05

Nou ik ga ook, zeker weten..

K ben vanavond aan het poetsen en wassen en knippen en scheren geweest... Man wat een gedoe... Om dat allemaal netjes te krijgen... Tot mijn groot verdriet heb ik haar hengstenpluk weer afgeknipt... Ik liet hem groeien omdat ik dat echt super gaaf vind... Maar omdat ik m pas 3 maanden laat groeien stond ie nog als een vlaggenstok omhoog... En om haar nu een deken om te doen alleen om dat ding omlaag te krijgen vind ik ook niets. Dus vandaag met pijn in het hart afgeknipt... Wel tot de conclusie gekomen dat ze er nu veeeeeel netter uit ziet Tong uitsteken

Staart gewassen onder en bovenkant bijgeknipt (ze schuurt wat) ingesmeerd met equidoux (tegen de jeuk) en daarna gebandageerd, tegen het schuren. Dus ze staat nu dus met n bandage om op stal... Morgen om kwart voor 8 op stal, om kwart over 8 komt de auto en we rijdenuiterlijk om half 9 weg (ze laad zo makkelijk op dat ik geen problemen verwacht), en dan zijn we er rond half 10 ergends... Ik zorg dat ik er vroeg ben, dan heb k n goede plek voor de trailer en kan ik haar paddocje bouwen...

Dusse: TOT MORGEN

Sammiej
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-06-04

Re: keuring 2 sep Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 23:09

Ik ben ook morgen kwart voor 8 op stal bij Cinnepin.

Geloof dat wij ook rond ong. half 9 zouden gaan.

Anoniem

Re: keuring 2 sep Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 07:20

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah keuring Tong uitsteken

8Eveline

Berichten: 3228
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Re: keuring 2 sep Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 10:17

Ik kan ookal niet komen Tong uitsteken paps heeft vandaag uitgekozen om naar me tante te gaan Knipoog
Jullie allemaal veel plezier Lachen

Anoniem

Re: keuring 2 sep Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 18:49

Haaaay, nou we hebben een mooie premie binnen Ja Tong uitsteken Haha!
Volgend jaar gaan we weer Tong uitsteken

Er liep een oer magere fjord tussen..omg zelfs die had een 2e premie Gaaaap

Vjestagirl

Berichten: 26687
Geregistreerd: 11-08-06

Re: keuring 2 sep Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 19:38

Cinnepin schreef:
Haaaay, nou we hebben een mooie premie binnen Ja Tong uitsteken Haha!
Volgend jaar gaan we weer Tong uitsteken

Er liep een oer magere fjord tussen..omg zelfs die had een 2e premie Gaaaap


Die heb ik ook gezien, je kon de ribben tellen...

Ook ik ben dik tevreden met m'n 35 punten (2de premie). Ze was braaf, heeft netjes gedaan wat ik vroeg (afgezien van achter dat veulen aan stuiteren, dat vroeg ik niet Tong uitsteken Gestoord ) en dat was het belangrijkste... Een goed eerste jaar, en volgend jaar lekker weer!

Anoniem

Re: keuring 2 sep Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 19:45

zekers te weten Haha! ik ben er volgens jaar ook weer te vinden Haha!

Amber_

Berichten: 10138
Geregistreerd: 21-06-05

Re: keuring 2 sep Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 21:23

Vjestagirl schreef:
Cinnepin schreef:
Haaaay, nou we hebben een mooie premie binnen Ja Tong uitsteken Haha!
Volgend jaar gaan we weer Tong uitsteken

Er liep een oer magere fjord tussen..omg zelfs die had een 2e premie Gaaaap


Die heb ik ook gezien, je kon de ribben tellen...

Ook ik ben dik tevreden met m'n 35 punten (2de premie). Ze was braaf, heeft netjes gedaan wat ik vroeg (afgezien van achter dat veulen aan stuiteren, dat vroeg ik niet Tong uitsteken Gestoord ) en dat was het belangrijkste... Een goed eerste jaar, en volgend jaar lekker weer!


35 Punten is 1e premie hoor Haha!!

CaylinnMae
Berichten: 2936
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Groningen

Re: keuring 2 sep Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 21:26

Bij de modelmerries niet Dan is je Fjord bij 37 punten pas eerste klasse model.

Amber_

Berichten: 10138
Geregistreerd: 21-06-05

Re: keuring 2 sep Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 21:48

Ullwinn schreef:
Bij de modelmerries niet Dan is je Fjord bij 37 punten pas eerste klasse model.


Oh stom ! Idd na 37 punten en hoger ben je ster toch ?

Limanade

Berichten: 8782
Geregistreerd: 21-08-06

Re: keuring 2 sep Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 22:05

Cinnepin schreef:
Haaaay, nou we hebben een mooie premie binnen Ja Tong uitsteken Haha!
Volgend jaar gaan we weer Tong uitsteken

Er liep een oer magere fjord tussen..omg zelfs die had een 2e premie Gaaaap


en hoeveel punten had je???

Amber_

Berichten: 10138
Geregistreerd: 21-06-05

Re: keuring 2 sep Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 22:13

LimaGentle schreef:
Cinnepin schreef:
Haaaay, nou we hebben een mooie premie binnen Ja Tong uitsteken Haha!
Volgend jaar gaan we weer Tong uitsteken

Er liep een oer magere fjord tussen..omg zelfs die had een 2e premie Gaaaap


en hoeveel punten had je???



33 punten toch Haha!?

Anoniem

Re: keuring 2 sep Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 23:17

jups Tong uitsteken

maccie
Berichten: 1420
Geregistreerd: 07-04-05

Re: keuring 2 sep Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 15:30

ik heb je merrie zien zien lopen, 33 pnt zeer netjes gepunt. de magere fjord had een veulen gehad zover ik weet dat kost veel van sommige merrie's hun lijf. vond haar wel iets beter kwa bouw.

Anoniem

Re: keuring 2 sep Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 15:47

nou ik zeker niet, als mijn paard zo mager was zou ik echt niet naar de keruing gaan, veulen of niet!

Er waren veel mensen die vonden mijn pony te laag gepunt. Maar ach het maakt me niks uit.
Had zelf fans die na de tijd kwamen om te vragenw at voor premie ze behaalt had en die stondene rg verbaasd te kijken Haha! want ze was zo mooi, de mooiste die er liep Haha!
Ach en dat soort reacties doen mij veel meer dan een premie. Want dat zijn maar 3 mensen. De mensen die naar je toe komen zijn er veel meer Knipoog

maccie
Berichten: 1420
Geregistreerd: 07-04-05

Re: keuring 2 sep Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 16:58

Cinnepin schreef:
nou ik zeker niet, als mijn paard zo mager was zou ik echt niet naar de keruing gaan, veulen of niet!

Er waren veel mensen die vonden mijn pony te laag gepunt. Maar ach het maakt me niks uit.
Had zelf fans die na de tijd kwamen om te vragenw at voor premie ze behaalt had en die stondene rg verbaasd te kijken Haha! want ze was zo mooi, de mooiste die er liep Haha!
Ach en dat soort reacties doen mij veel meer dan een premie. Want dat zijn maar 3 mensen. De mensen die naar je toe komen zijn er veel meer Knipoog


ja alleen zijn die geen jury, vond haar in de gangen niet genoeg voor een a premie. kwa uistraling en body vond ik er haar al wel veel beter uitzien dan op de boktgames.

Amber_

Berichten: 10138
Geregistreerd: 21-06-05

Re: keuring 2 sep Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 17:08

maccie schreef:
Cinnepin schreef:
nou ik zeker niet, als mijn paard zo mager was zou ik echt niet naar de keruing gaan, veulen of niet!

Er waren veel mensen die vonden mijn pony te laag gepunt. Maar ach het maakt me niks uit.
Had zelf fans die na de tijd kwamen om te vragenw at voor premie ze behaalt had en die stondene rg verbaasd te kijken Haha! want ze was zo mooi, de mooiste die er liep Haha!
Ach en dat soort reacties doen mij veel meer dan een premie. Want dat zijn maar 3 mensen. De mensen die naar je toe komen zijn er veel meer Knipoog


ja alleen zijn die geen jury, vond haar in de gangen niet genoeg voor een a premie. kwa uistraling en body vond ik er haar al wel veel beter uitzien dan op de boktgames.


Was jij er ook ?? Ik heb je niet gezien,
Jij mij wel ? Ik liep in het wit, met een Oranje Tshirt eronder uit en blond haar Tong uitsteken

maccie
Berichten: 1420
Geregistreerd: 07-04-05

Re: keuring 2 sep Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 17:19

wel gezien maar ik ben maar even geweest omdat we in de buurt waren....

Anoniem

Re: keuring 2 sep Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 17:22

tsja het blijft een jury sport en ben ook gewoon tevreden hoor, en ze is nog jong dus dat haar lichaam verandert is ook niet gek Lachen

En ook op de bokkersgames toen waren er mensen die haar mooi vinden, ik hoor eigenlijk niet vaak dat ze niet mooi is krijg veel complimentjes over haar en of mensen jury zijn of niet, het is altijd leuk als mensen je paard mooi vinden en een leuk compliment als er mensen naar je toe komen en die vinden net jouw fjord de mooiste die er op zo'n keuring rond loopt Knipoog
Zou jij ook leuk gevonden hebben Lachen
En haar gangen tsja, daar val altijd aan te spijkeren Knipoog zoals ik al zei ze is piepjong
Maar wat zeg je over a premie??? ze is al te oud voor een a premie, zoiets heet dan een 1e premie Knipoog

maccie
Berichten: 1420
Geregistreerd: 07-04-05

Re: keuring 2 sep Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 21:46

Cinnepin schreef:
tsja het blijft een jury sport en ben ook gewoon tevreden hoor, en ze is nog jong dus dat haar lichaam verandert is ook niet gek Lachen

En ook op de bokkersgames toen waren er mensen die haar mooi vinden, ik hoor eigenlijk niet vaak dat ze niet mooi is krijg veel complimentjes over haar en of mensen jury zijn of niet, het is altijd leuk als mensen je paard mooi vinden en een leuk compliment als er mensen naar je toe komen en die vinden net jouw fjord de mooiste die er op zo'n keuring rond loopt Knipoog
Zou jij ook leuk gevonden hebben Lachen
En haar gangen tsja, daar val altijd aan te spijkeren Knipoog zoals ik al zei ze is piepjong
Maar wat zeg je over a premie??? ze is al te oud voor een a premie, zoiets heet dan een 1e premie Knipoog


ja samken verschillen en het is indd een jury sport. dat mensne je paard leuk vinden prima maar ik hecht meer aan de kijk van deskundige mensen.

Anoniem

Re: keuring 2 sep Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 22:34

tsja, me paardje is nog niet uitgegroeit alles kan veranderen Lachen
Een premie is alleen het jaar geldig waar in het is uitgegeven, dus het staat echt niet voor haar hele leven Lachen
Lijkt wel dat jij er meer mee zit dan ikzelf Haha!
Ik ben meer dan tevreden, en ben blij dat mensen mijn pony mooi vinden ookal zijn het geen juryleden.

Misschien dat ik het mis heb, maar je komt een beetje jaloers over

Limanade

Berichten: 8782
Geregistreerd: 21-08-06

Re: keuring 2 sep Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 23:21

Cinnepin schreef:
tsja, me paardje is nog niet uitgegroeit alles kan veranderen Lachen
Een premie is alleen het jaar geldig waar in het is uitgegeven, dus het staat echt niet voor haar hele leven Lachen
Lijkt wel dat jij er meer mee zit dan ikzelf Haha!
Ik ben meer dan tevreden, en ben blij dat mensen mijn pony mooi vinden ookal zijn het geen juryleden.

Misschien dat ik het mis heb, maar je komt een beetje jaloers over


en jij komt een beetje arogant over...
alsof je het niet kan hebben dat je paardje geen 1e premie heeft gekregen...

sorry hoor.. maar je kan niet alles hebben... en je bent niet de enige met een 'mooi' paard
want dat vind iedereen van zijn paardje toch???

Saika
Berichten: 1666
Geregistreerd: 12-12-03

Re: keuring 2 sep Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 23:44

maccie schreef:
Cinnepin schreef:
tsja het blijft een jury sport en ben ook gewoon tevreden hoor, en ze is nog jong dus dat haar lichaam verandert is ook niet gek Lachen

En ook op de bokkersgames toen waren er mensen die haar mooi vinden, ik hoor eigenlijk niet vaak dat ze niet mooi is krijg veel complimentjes over haar en of mensen jury zijn of niet, het is altijd leuk als mensen je paard mooi vinden en een leuk compliment als er mensen naar je toe komen en die vinden net jouw fjord de mooiste die er op zo'n keuring rond loopt Knipoog
Zou jij ook leuk gevonden hebben Lachen
En haar gangen tsja, daar val altijd aan te spijkeren Knipoog zoals ik al zei ze is piepjong
Maar wat zeg je over a premie??? ze is al te oud voor een a premie, zoiets heet dan een 1e premie Knipoog


ja samken verschillen en het is indd een jury sport. dat mensne je paard leuk vinden prima maar ik hecht meer aan de kijk van deskundige mensen.


dat ben ik helemaal met je eens. De juryleden die opgeleid zijn om fjordenpaarden te beoordelen lijken mij een meer waardevol oordeel geven over je paard dan diverse omstanders, vrienden en kenissen !
Haha!