Wat een hoeveelheid fjorden hier al bij elkaar...gezellig!
Nu kan ik heel verhaal hier gaan ophangen, maar het meeste staat eigenlijk domweg in mn profiel, dus verwijs ik jullie daar gewoon heen voor 'de verhalen' achter de fjorden en meer fotos dan de 2 die ik hier neer zet!!
Korte samenvatting:
Begonnen met Norah (havstad x myrstein), draak omgeturnd tot mn eigen knuffel, helaas afscheid van moeten nemen afgelopen zomer nadat er geen plek meer was voor haar op deze stal, toen bij haar spat en (volgens mij) OCD (losse stukjes bot in spronggewricht) geconstateerd werd.
Zinnish (ronnie x havstad x myrstein), momenteel 3 jarige zoon van Norah, waarmee ik vorig jaar heb mogen pronken op de keuring en sinds aantal weken bezig ben gegaan met beleren.
Benz (anton x havstad x myrstein), 1 jarige zoon van Norah. Braaf lief ding die nog lekker mag spelen momenteel met 2 leeftijdsgenootjes.
Saskia (bjorkmann x havstad x drageset), 8 jaar...als vervangend werkkracht in de plek gekomen voor Norah. Momenteel hoogdrachtig van hengst Anton, dus binnenkort hopelijk gezond klein C'tje ernaast...

En tot slot...
Anton (gnist x musse), opaatje, rijd hem sinds vorig winter. Heerlijk dier...denk wel de meest intelligente van het stel. Zou er lang niet altijd uit halen dat meneer al 16 jaar is...

*maar meer fotos zijn te vinden in mn profiel (die nodig weer even qua fotos veranderd moet worden)*