Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

larixfire schreef:Ik heb een dressuur zadel van Hulsebos type WB 4
Diepe zit met veel wrong. Wordt op maat gemaakt.
rianne1987 schreef:ik rijd haar met een wintec pro dressuur. vind het een heerlijk zadel. En ik ben daarvoor aan bij stha rho geweest.
Daar weten ze tenminste waar ze over praten.

Daarna wil ik ook een leren dressuurzadel, weet alleen echt nog niet welke, dat zien we dan wel weer. Ik rijd wel regelmatig op een Pfiff dressuur zadel, ook een fijn ding is dat, alleen ligt die op een Fries.

Ukster schreef:rianne1987 schreef:ik rijd haar met een wintec pro dressuur. vind het een heerlijk zadel. En ik ben daarvoor aan bij stha rho geweest.
Daar weten ze tenminste waar ze over praten.
grappige opmerking.
een vriendin ging ook daar met de pony heen.
wintec 500 vzh werd op zn rug gelegd, ze ging rijden paar rondjes heen en weer.
en zn haren lagen helemaal door de war op zn rug en hij klapperde een klein beetje aan de achterkant.
weet je wat ze zeiden: jah komt omdat hij nieuw is, dat vormt vanzelf wel naar het paard![]()
sorry voor de offtopic reactie

Daphne_65 schreef:Ik heb ook een euroriding jade, echt een super zadel, zit heerlijk!
Ninla_ schreef:_tarja_ schreef:Een kentauer zadel..bevalt me erg goed en ligt goed op de rug bij mijn fjord.
Die heb ik dus gezien, en die beviel me ook wel
Wat voor een zadel het nu wordt weet ik nog niet.
de wintec is de oplossing voor mijn nogal brede fjord tot hij weer wat slanker word.