Nies jij hebt wel hele collectie met ruiterkleding!
Erpel, enkelspan marathon is al gaaf en jij gaat 2 span rijden!
Caoilfhinn, jammer dat hij de trailer niet meer in wil.
Robin, weg met die onzekerheid, gewoon genieten van je fjord.
Sping parcours van een oefen cross, Prinsenhage, denk 2008, voor haar blessure.

Heb geen wedststrijd cross foto's dus dan deze maar, training in Minderhout, over boompje water in.
Hebben alleen paar oefen crossen gereden. (BB)

Endurance, voor haar pensioen augustus 2009 Kootwijkerbroek... onze laatste wedstrijd... voor haar blessure...
We zouden dat seizoen nog 1 x starten en dan klasse II, is er nooit meer van gekomen.

En de niks aan je hoofdstel, dit was endurance Kootwijk, ook 2009 (zijn maar 5 wedstrijden gestart)
Sjol spot een fotograaf in het midden van het heideveld, blijf dit 1 van de leukste foto's vinden.

Sjolvir ook al tijdens haar pensioen, maar voor haar zwangerschap. (na de hippiade in de winter ging ze onderuit op het erf,
weer gebelsseerd, was net weer "goed".)
Hippiade 2010.

Gepensioeneerde Sjolvir, voor de fun een keer weer mee naar wedstrijd, laatste dressuur proef was januari 2009.
Benefiet wedstrijdje juni 2012 (onofficieel)

Waren net weer soort van opgebouwd, toen ze in een hek belande met achterbenen en zich lostrok..
Zijn nu weer om de dag 10 minuutjes aan het werk, heel langzaam....
Hoop haar ooit weer voor de wagen te kunnen starten.
Vergeet nog een belangrijke... Sjol op westrijden zonder mij.. als manegepony bij de recreanten proefjes.
Uiteraard met mij als baasje supporterend voor mijn eigen pony en de wijze kindjes die haar gekozen hadden
om hun wedstrijdje op te rijden. 2007 zomer, haar allerlaatste recreanten proefje! Vlak daarna mocht ze de lessen uit!