Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Foss schreef:Ga ze van de week inschrijven voor de keuring, Uzziel gaat ook mee naar de centrale keuring omdat hij AA voor zijn zadelproef heeft gehaald vorig jaar.
Misschien neem ik Foss mee en ga ik met hem behendigheid doen.
Jeskim schreef:De behendigheid is een parcoursje met allerlei opdrachten. Gewoon in de buitenbak bij de manege. Zo kan het zijn dat je over een evenwichtsbalk moet, jij, het paard niet hoor.. Tussen pilonnetjes door, door zo'n gordijn, voetje optillen, beer op de rug van het paard en dan een stukje stappen, hoelahoepen, ook weer jij, niet het paard.
en lachwekkend!
toch maar eens over nadenken om met de CK mee te doen...
marjan1986 schreef:wat ff in je profiel te spieken. Maar grappig om te zien dat je exel ook met lange Manen hebt voor gebracht. Heeft vera ooit ook in friesland gestaan? Want heb een dik jaar ook een vera verzorgd. Die is rond juli augustus 2005 als ik 't goed heb verkocht. Weet de afstamming zo niet meer, Maar wel dat ze toen vanuit opname stamboek ook nog kampioen werd in oldeberkoop.
Verafjord schreef:Vera gaat volgende week naar Vrouwenpolder en Exel gaat naar Barendrecht, worden allebei voorgebracht door Leo van Suzanne
. Heeft voor hem niet veel toegevoegde waarde en hij loopt pas weer rad na een tijdje kreupel geweest te zijn.
Heb echt werkelijk geen idee wat ze van dr gaan vinden.
marjan1986 schreef:Ja dan moet ik hem eerst model krijgen zeker met een A voordat ik voor ster kan gaan?