Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Froukje1993 schreef:Sanny_lief schreef:Ravel is een nakomeling van Bjorgard!
Er is een website waar alle nakomelingen van Bjorgard worden verzameld. Ik weet dat er veel eigenaren van Bjorgard nakomelingen actief zijn op bokt. http://www.bjorgard.nl
Ook hier 1 van Bjorgard

geloof dat ook menig paardenspelletje in binnen- en buitenland vol staat met de paarden die hier achter het huis staan 

Bella schreef:Ik denk Thessa dat er gewoon eens op Reitze gezocht is en dan o.a. deze foto omhoog komt....met hengsten ontkom je er simpelweg vandaag de dag niet meer aan om foto's volledig prive te houden op internetgeloof dat ook menig paardenspelletje in binnen- en buitenland vol staat met de paarden die hier achter het huis staan
(ik zie het daarom tegenwoordig verder maar als compliment dat de foto mooi genoeg was om te gebruiken)
Sanny_lief schreef:Ravel is een nakomeling van Bjorgard!
Er is een website waar alle nakomelingen van Bjorgard worden verzameld. Ik weet dat er veel eigenaren van Bjorgard nakomelingen actief zijn op bokt. http://www.bjorgard.nl
leuk! ThessaKeizer schreef:Bella schreef:Ik denk Thessa dat er gewoon eens op Reitze gezocht is en dan o.a. deze foto omhoog komt....met hengsten ontkom je er simpelweg vandaag de dag niet meer aan om foto's volledig prive te houden op internetgeloof dat ook menig paardenspelletje in binnen- en buitenland vol staat met de paarden die hier achter het huis staan
(ik zie het daarom tegenwoordig verder maar als compliment dat de foto mooi genoeg was om te gebruiken)
Tsja jij kan het als compliment zien en ik zou er ook geen probleem mee hebben als alleen Reitze erop stond! Maar hier sta ik ook op en vind het niet nodig dat een vreemd zomaar zo'n foto dan plaatst! Ik bepaal graag zelf wanneer een foto met mij erop op een openbaar forum geplaatst wordt!
(bedoelde maar te zeggen: Spreek uit ervaring dat dat praktisch onhaalbaar gebleken is, tenzij je de foto überhaupt niet op internet zet..bij google staat ie al als tweede in de rij bij fotos als je zoekt op reitze en fjord.)