Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kristelhans schreef:Even heel kort: Ja, Beer heeft een ENORM hoofd (is helemaal groot, 1,55 ongeveer) en Anita, jaa jouw foto! Ik geloof dat Pluk hier wel op het forum zit..das een Merkur en zij staat gestald in Balloo.
Hercules is leeeeuuk, en wat een gave naam!
, hoewel ik vanwege de dracht van Pluk nu wel wat minder actief op internet ben.
):
Steek alleen helaas nog steeds mijn tenen naar buiten op dit zadel, maar had ook nog niet mijn eigen beugels eraan gehangen, nog steeds met fenders, gingen alleen even foto's maken, dus had geen zin om moeilijk te doen (vandaar ook halster met teugels eraan: reageert hij wel goed op!
). Haha.
) en mijn gezicht op sommige foto's 

), maar vind het niet vervelend, zoals in de maat 2 Cheyenne. 
Dan zit je niet helemaal goed in 't zadel.
geeft niet. Hij is heel ondeugend op het moment! haha 
Die Silas!! Lijkt wel een wilde penny-hengst zo
josewoos schreef:Afgelopen maandag de laatste sgw training gehad en Ziack maakte er 1 groot feest van:
[vid eo] http://www.youtube.com/watch?v=LHpLLWnmmgA [/video]
Steek alleen helaas nog steeds mijn tenen naar buiten op dit zadel, maar had ook nog niet mijn eigen beugels eraan gehangen, nog steeds met fenders, gingen alleen even foto's maken, dus had geen zin om moeilijk te doen (vandaar ook halster met teugels eraan: reageert hij wel goed op!
). Haha.
Maat 2.