Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marieke67 schreef:Dat snap ik maar al te goed, want je houdt één grote blubberboel over van je weiland. (nog even los van de veiligheid...) Weet jij dan misschien waar ze de buitenrit dan wel doen dit jaar?
Fjordenmaniak schreef:marieke67 schreef:Dat snap ik maar al te goed, want je houdt één grote blubberboel over van je weiland. (nog even los van de veiligheid...) Weet jij dan misschien waar ze de buitenrit dan wel doen dit jaar?
Geen idee, misschien om het schapenweilandje heen, daar ligt een verhard voetpad.
Of misschien op de Hoge Hofweg, die ligt vlak bij de manege of op de Singel richting de binnenstad (richting de dijk is niet te doenivm de breedte van de weg).
Ik denk dat het stamboek samen met de jury dat moet bekijken.
Er kan eventueel uitgeweken worden naar het kleine bos bij het kasteel van Wijk.
Vjestagirl schreef:Maar het mag allemaal niet op de openbare weg, en eigenlijk zelfs niet op verharde ondergrond (de 2 plekken waar het kan die in het boekje genoemd worden zijn zachte ondergrond). Ik ben niet blij als mijn paard op verharde ondergrond moet draven. Daarbij train ik op het rijden in een weiland, als we langs de weg moeten kan ik net zo goed thuis blijven.
Fjordenmaniak schreef:Vjestagirl schreef:Maar het mag allemaal niet op de openbare weg, en eigenlijk zelfs niet op verharde ondergrond (de 2 plekken waar het kan die in het boekje genoemd worden zijn zachte ondergrond). Ik ben niet blij als mijn paard op verharde ondergrond moet draven. Daarbij train ik op het rijden in een weiland, als we langs de weg moeten kan ik net zo goed thuis blijven.
Lieve schat, in Wijk bij Duurstede is de buitenrit al jaren op de openbare wegVroeger was er genoeg weiland of maisland waar we op konden, toen het bij het Kleine Ros was, na de bebouwing, was het jaren op de paralellweg.
Maar het klopt idd, officieel zou het niet mogen volgens het reglementmaar soms is het nood breekt wet.
Wie weet mogen jullie wel gewoon over het erf rijden