Wat is een fjord met zomerexceem nog waard?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nuage

Re: Wat is een fjord met zomerexceem nog waard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-10 09:56

Oh ik geef de handelsstal ook niet de schuld, alleen ik vroeg me wel af of ze het dus al wel wisten in dit geval. Als een andere koper het paard al had teruggebracht is het niet netjes het bij mij achter te houden. Maar goed, het verandert verder niks aan het verhaal hoor, we zijn erg blij met de pony. En zoals ik al vertelde hebben we nog wel een lagere prijs betaald.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 10:01

Ik heb een shet gekocht die absoluut geen zomerexceem had, de 2e dag bij mij en hij ging schuren, dit wordt elk jaar erger.

Wellicht omdat het gras hier totaal anders is, omdat de bodem anders is, klei tov zand en ander gras...dus ook ander hooi...meer kleine vliegjes...

Ik ga nu eens proberen om zijn weerstand van binnen uit te veranderen zodat de allergenen wat minder kracht krijgen...de andere paarden schuren nl niet.

Mijn ervaring is dus dat je het nooit zeker kan weten, ineens kunnen ze gaan schuren en eenmaal het schuren ontdekt, blijkt het kennelijk een verslaving te worden...

linsim26

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 14:43

russel schreef:
Ik heb een shet gekocht die absoluut geen zomerexceem had, de 2e dag bij mij en hij ging schuren, dit wordt elk jaar erger.

Wellicht omdat het gras hier totaal anders is, omdat de bodem anders is, klei tov zand en ander gras...dus ook ander hooi...meer kleine vliegjes...

Ik ga nu eens proberen om zijn weerstand van binnen uit te veranderen zodat de allergenen wat minder kracht krijgen...de andere paarden schuren nl niet.

Mijn ervaring is dus dat je het nooit zeker kan weten, ineens kunnen ze gaan schuren en eenmaal het schuren ontdekt, blijkt het kennelijk een verslaving te worden...

ook mijn shetlander had het totaal niet toen ik haar kocht maar nu ze sinds een maand op een andere stal staat schuurt ze wel.
dit is begonnen nadat ze kreupel werd dus vandaar dat ik zeg dat het ook met de weerstand te maken heeft.